بازدید 7968
۶
تیم عطایی ست سوم نتیجه ۲۴ بر ۲۰ را واگذار کرد!

باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال

در ست سوم و در حالی که نتیجه بازی 24 بر 20 به سود ایران بود و شاگردان عطایی تنها به یک امتیاز برای بردن ست نیاز داشتند، 6 امتیاز پیاپی را به حریف دادند تا در نهایت بازنده مسابقه شوند!
کد خبر: ۱۱۸۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 21 June 2023

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته دوم لیگ ملت‌ها، ایران در دومین دیدار خود به مصاف ایتالیا رفت و با نتیجه ۳-۰ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خانزاده، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور بازی را برابر ایتالیا آغاز کرد.

باخت سنگین ایران به ایتالیا در لیگ ملتهای والیبال

تیم ملی والیبال ایتالیا هم که نسبت به هفته قبل کاملا دگرگون شده بود، با ترکیب سیمونه جیانلی، یوری رومانو، جانلوکا گالاسی، روبرتو روسو، دنیله لاویا، الساندرو میکلتو و لئوناردو اسکانفرلا بازی را شروع کرد.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 از ساعت 14:30 به میزبانی هلند به مصاف ایتالیا رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16، 26 بر 24 به سود ایتالیا خاتمه پیدا کرد. در ست سوم و در حالی که نتیجه بازی 24 بر 20 به سود ایران بود و شاگردان عطایی تنها به یک امتیاز برای بردن ست نیاز داشتند، 6 امتیاز پیاپی را به حریف دادند تا در نهایت بازنده مسابقه شوند!

عطایی در ست سوم حاجی‌پور را به زمین آورد که این بازیکن با آبشار خود امتیاز سوم ایران را در برابر یک امتیاز ایتالیا کسب کرد و زمانی که چهارمین امتیاز برای ایران بدست آمد، سرمربی ایتالیا وقت استراحت گرفت. دو تیم در ادامه در امتیاز ۱۳ برابر شدند تا نبرد در ست سوم برای ایران حساس باشد. ایران در امتیاز ۱۷ برتری سه امتیازی ایجاد کرد. با سرویس های خوب شریفی، توپ به راحتی به زمین ایران می‌رسید تا با آبشار اسفندیار ایران ۲۳-۱۹ جلو بیفتد. اسفندیار امتیاز ۲۴ را هم بدست آورد اما دریافت‌های عالی ایتالیا باعث شد نتیجه ۲۴-۲۴ شود. ایتالیا دو امتیاز دیگر بدست آورد تا در ناباوری این ست را ۲۶ بر ۲۴ برنده شود و این بازی را به سود خود تمام کند. ایران در حالی که در امتیازهای پایانی ۳-۴ امتیاز پیش بود و تنها یک امتیاز برای پیروزی نیاز داشت، قدر برتری را ندانست و بازی را به شکل عجیبی واگذار کرد.

ضعف هدایت تیم در این ست به وضوح دیده شد و عطایی باید جلوی این نوع شکست فاجعه‌بار را می‌گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
افتضاح تابناک در این صفحه و بقیه صفحات به خوبی قابل مشاهده است. حال انسان را از این تبلیغ تکراری به هم می خورد. در هر صفحه که وارد می شوی این شازده را مشاهده می کنی. کمی به خود بیایید. اعتبار خود را خرج درآمد تبلیغات نکنید.
چنین اتفاقی در این سطح یک در هزار هم پیش نمی اد خیلی خیلی مایوس کننده است بدتر از باخت 25-0 است
خوشحال شدم که باخت،چون اگر میبرد ،چقدر داد وفریاد راه میفتاد که ماچکار کردیم وفلان کردیم وفلان کردیم وهمون بهتر که باخت ودیگه از خودش تعریف نکنه
به عنوان یک ایرانی از اتفاق ست سوم بازی برابر ایتالیا واقعا متاسفم و آن لحظه آرزو کردم که ای کاش ما نتیجه بازی را بیست و پنج بر صفر به ایتالیا می باختیم ولی این طور به ایتالیا نمی باختیم باخت شرافتمندانه ارزش دارد بر چنین باختهایی که در روحیه و اعصاب مردم تاثیر بد می گذارد من از فدراسیون والیبال خواهش می کنم مربی که بتواند این نواقص را برطرف کند به خدمت بگیرد در بازی با هلند هم در قهرمانی جهان این بلا به سروالیبال کشورمان آمد ولی آقای عطایی نتوانست از این امر جلوگیری کند و تا امروز هم نتوانسته من فکر می کنم مربی مثل مربی ژاپن به درد والیبال ایران می خورد بد نیست فدراسیون والیبال که از همه کشورها مربی به خدمت گرفته نیم نگاهی هم به آوردن مربی از فرانسه داشته باشد رزومه مربی های فرانسوی در سرتاسر جهان نشان می دهد که آنها هر کجا کار کرده اند باعث رشد موشکی والیبال کشورها شده اند مثل بلان در ژاپن و آنتیگا در لهستان و کانادا و تیلیه در فرانسه
آقای عطایی هیچ برنامه ای برای تیمش نداره!!!! با آزمون و خطا که نمیشه به مسابقات بین المللی رفت!!! هر چی هم میشه میگن تیم جوانه تجربه نداره!!!
ديگه حالم از اين تيم داره بهم ميخوره .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست