بازدید 4593
۲

اعلام دروغین خبر مرگ برای دیدن واکنش دیگران

مردی بلژیکی که در شبکه اجتماعی تیک‌تاک حساب دارد، خبر دروغین مرگ خود را با کمک خانواده‌اش منتشر کرد تا ببیند چقدر دیگران به او اهمیت می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۸۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ 21 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، «دیوید برتن»، ۴۵ ساله، تصمیم گرفت با کمک همسر و فرزندانش به دروغ مرگ خود را اعلام کند تا ببیند چقدر دوستان و اطرافیانش به او اهمیت می‌دهند و آیا به مراسم تدفین او می‌آیند.

برای انتشار این خبر دروغین، یکی از فرزندانش در شبکه اجتماعی تیک‌تاک نوشت، «در آرامش بخواب پدر، هرگز فراموشت نمی‌کنم.» و ادامه داد، «دنیا چقدر ناعادلانه است؟ چرا تو؟ حالا که داشتی پدربزرگ می‌شدی و هنوز سال‌های زیادی روبه‌رویت بود که زندگی کنی. دوستت دارم و ما همه دوستت داریم و فراموشت نمی‌کنیم.»

اعلام دروغین خبر مرگ برای دیدن واکنش دیگران

روز تدفین دوستان و اقوام بسیاری با لباس‌های سیاه در گورستان شهر برای خاکسپاری دیوید برتن حاضر شده بودند. همه منتظر بودند که مراسم آماده شود اما به‌ جای آن، هلی‌کوپتری روی زمین نشست و آقای برتن به همراه یک گروه فیلمبرداری از هلی‌کوپتر بیرون آمد.

اعلام دروغین خبر مرگ برای دیدن واکنش دیگران

عزاداران از دیدن این صحنه بسیار تعجب کردند. برخی از آنها با خوشحالی به سمت آقای برتن دویدند و برخی دیگر گیج و مبهوت به این صحنه نگاه کردند.

دیوید برتن گفت، « مدت زیادی بود که من و خانواده‌ام چندان ارتباط خوبی با هم نداشتیم و همدیگر را زیاد نمی‌دیدیم. این موضوع مرا ناراحت کرده بود و می‌خواستم بدین‌ترتیب یادآوری کنم که ممکن است مرگ ما را برای همیشه از هم جدا کند.»

منبع: sky

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
از شکم سیری نمیدونن چه کار کنن!
حقشه واقعا که مرد هیچکس نیاد مراسمش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست