بازدید 3221

پیگیری‌ برای جذب «مشاور» در مدارس

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۶۵ درصدی متقاضیان ثبت‌نام در مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: این حاکی از اقبال عموم جامعه نسبت به مدارس دولتی است.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 20 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، کاظمی اظهار کرد: فرآیند ثبت نام دانش آموزان پایه اول از اردیبهشت ماه در مدارس آغاز شده و سنجش سلامت بدو ورود دانش آموزان به مدارس نیز برای اولین بار از زمستان ۱۴۰۱ کلید خورد.

وی از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول از ابتدای تیرماه خبرداد و افزود: دانش آموزان پایه دهم نیز بر اساس نتیجه عملکرد و کارنامه و نهایی شدن برگه‌های هدایت تحصیلی خود می‌توانند از تیرماه در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه طبق قوانین بر اساس عملکرد آنها و در صورت کسب حد نصاب قبولی به صورت سیستمی انجام می‌شود تا اقدام لازم از سوی اولیای دانش آموزان و ثبت حضوری صورت گیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: پیش ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد در پایه هفتم از ۲۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد و دانش آموزان پایه دهم مدارس شاهد نیز برای پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری می‌توانند از ۱ تا ۱۰ تیرماه اقدام کنند.

کاظمی درباره نقش مشاوره‌های تحصیلی در انتخاب رشته نسبت به سال‌های گذشته گفت: ما با کمبود نیروی مشاور در مدارس مواجه هستیم البته پیگیری‌هایی از سوی وزارت آموزش و پرورش و همراهی‌هایی از سازمان اداره استخدامی انجام شده تا مجوزهایی را برای جذب نیروی مشاوره و تربیتی دریافت کنیم.

وی در گفت‌وگو با برنامه‌ای رادیویی عنوان کرد: با برنامه ریزی معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش قرار است دوره‌های حضوری و غیرحضوری برای توانمندسازی مشاوران در تابستان امسال برگزار شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۶۵ درصدی متقاضیان ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در سراسر کشور نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: این حاکی از اقبال عموم جامعه نسبت به مدارس دولتی است و ظرفیت‌های ما در مدارس دولتی اعم از عادی دولتی و نمونه دولتی و شاهد تقریباً تکمیل است و بعضاً در برخی مناطق با افزایش تراکم نیز مواجه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی