بازدید 5444
۴

عجیب‌ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران

کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی دیدار استقلال و تراکتور آورده است: «آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.»
کد خبر: ۱۱۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 17 June 2023

به گزارش تانباک به نقل از خبر ورزشی، کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.

اتفاقات و حواشی دیدار هفته پایانی لیگ برتر بین استقلال و تراکتور که برتری هفت بر یک آبی‌پوشان را به همراه داشت، زیر نظر کمیته انضباطی و ناظرین ویژه آن قرار گرفت و پس از یک ماه آرای این دیدار اعلام شد که عجیب‌ترین آن برای مدافع میانی اخراج شده سرخ‌پوشان تبریزی است.

آرش قادری، مدافع میانی تراکتور در دقیقه ۶۷ این مسابقه و در حالی که استقلال با نتیجه ۴ بر یک پیش بود، با یک تکل بلند مانع از ورود امیرارسلان مطهری به محوطه جریمه و قرار گرفتن مهاجم آبی‌ها در موقعیت تک به تک شد که این خطا با کارت زرد دوم و اخراج او همراه بود ولی جریمه انضباطی نیز به دنبال داشته است.

کمیته انضباطی در یکی از آرای انضباطی دیدار استقلال و تراکتور آورده است: «آرش قادری، بازیکن تیم تراکتور به خاطر سلب موقعیت آشکار گل که منجر به اخراج شد، باید ۱۰۰ 


این رای عجیب در حالی جزو جرایم نقدی کمیته انضباطی محسوب می‌شود که بازیکنان فوتبال بخاطر خطای مرتکب شده در همان زمین بازی هم کارت زرد یا قرمز دریافت می‌کنند که آرش قادری نیز با اخراج مستقیم مواجه شد ولی با این وجود باید جریمه نقدی هم بدهد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیشتر هم این جریمه نقدی عجیب را در لیگ برتر لحاظ کرده بود و در هفته پانزدهم که امیر شبانی، مدافع میانی پیکان یک موقعیت مسلم گلزنی از مس رفسنجان گرفت و خطای پشت محوطه جریمه انجام داد، ۲۶۰ میلیون ریال جریمه کرد و امروز هم رای به جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی آرش قادری داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یعنی مدافع نباید دفاع کنه؟؟؟؟
خوب چی داشتی؟ دو تا اوت یه کرنر یه دونه هم هند میکنه به عبارتی 45 میلیون تومان.
جریمه های مزخرف فدراسیون فوتبال علیه تراکتور همیشه بوده و خواهد بود. برای لیزراندازی فقط تراکتور رو جریمه کردند و برای سایر بازیها کاری ندارند و یا تراکتور تنها تیمی هست که اجازه ندارد بازیهایش را رایگان کند و به این خاطر دوبار جریمه شده است در حالیکه همین امسال پنج بازی آخر سپاهان رایگان بود و تاج هم حمایت می کرد. فکر کنم فصل بعد بعد از هر بازی دروازه بان تراکتور هم بدلیل جلوگیری از گل حریف جریمه خواهد شد.
کاملا مشخص است فدراسیون غیر از تعلقات رنگی، کاملا مخالف خصوصی شدن فوتبال است و هدف دلسرد نمودن سرمایه گذاران خصوصی است.
این دیگه کمیته انضباطی نیست کمیته کسب درآمد فدراسیون هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست