بازدید 2861

هفته‌ای همراه با رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ 16 June 2023

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: جمعه و شنبه (۲۶ و ۲۷ خردادماه) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، یکشنبه(۲۸ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان، دوشنبه (۲۹ خرداد) در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و سه‌شنبه (۳۰ خرداد) در ارتفاعات گیلان، مازندران و خراسان شمالی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت گاهی و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: طی پنج روز آینده در منطقه زابل، برخی نقاط جنوب غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان گفت: خلیج فارس و دریای عمان تا روز یکشنبه و دریای خزر جمعه مواج هستند. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۲۷ خرداد ) کمی ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۷ و روز یکشنبه  ( ۲۸ خرداد) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ خرداد) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای ۷ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست