بازدید 4414

آزمون: فدراسیون درباره سطح تیم‌های کافا جواب بدهد

کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 11 June 2023

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از حضور این تیم در تورنمنت کشورهای آسیای مرکزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون در آستانه سفر اعضای تیم ملی فوتبال ایران به قرقیزستان برای شرکت در تورنمنت کافا اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی است و بازیکنان در حال کسب آمادگی برای تورنمنت کافا هستند. تیم‌هایی در این تورنمنت شرکت می‌کنند که به آنها خیلی احترام می‌گزاریم؛ از افغانستان تا عمان و ازبکستان که در حال پیشرفت هستند. خیلی خوشحال هستیم که در این تورنمنت حضور داریم و این بازی‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در تورنمنت کافا و مصاف با تیم‌هایی مانند افغانستان و قرقیزستان می‌تواند به آمادگی تیم ملی ایران برای حضوری موفق در جام ملت‌های آسیا کمک کند یا خیر، گفت: این برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده است و فدراسیون باید به این سؤالات پاسخ بدهد، تمرکز ما بازیکنان روی این است که مقابل همه تیم‌ها، آمادگی کاملی در زمین بگذاریم و فقط به پیروزی فکر کنیم.

مهاجم تیم ملی ایران که اولین حضور خود در اردوی تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه می‌کند، تصریح کرد: من از 15سالگی زیر دست قلعه‌نویی کار کردم و الآن هم کارها به‌نحو احسن انجام می‌شود، کم‌وکسری نداریم و امیدوارم کارمان را همین‌گونه به پایان برسانیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست