بازدید 7027
۱

اسلوونی، تیم عطایی را با ۱۰سرویس به زانو درآورد

در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 11 June 2023

تیم ملی والیبال ایران مقابل اسلوونی شکست سنگینی را تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال یکشنبه ۲۱ خرداد از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال یکشنبه ۲۱ خرداد از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه ۳-۰ شکست خورد تا در رده دهم جدول رده‌بندی بین ۱۶ تیم قرار گیرد و هفته نخست لیگ ملتها را با یک برد، 3 باخت و 4 امتیاز به پایان برساند. اسلوونی نیز به سومین برد خود دست یافت و به رده سوم جدول صعود کرد.

در سایر دیدارهای امروز که در کانادا برگزار شد، کوبا 3 بر 2 بر برزیل غلبه کرد و کانادا نیز 3 بر صفر مغلوب آمریکا شد.

در این بازی اسلوونی در حمله تیم برتر بود به طوری که ۴۰ امتیاز از این بخش کسب کرد درحالی که تیم ملی والیبال ایران در حمله ۳۷ امتیاز به دست آورد.

در دفاع روی تور، اسلوونی ۸ امتیاز به دست آورد درحالی که ایران ۵ امتیاز کسب کرد.

اسلوونی، تیم عطایی را با ۱۰سرویس به زانو درآورد

در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.

اسلوونی تیم پراشتباه میدان بود چرا که ایران از اشتباهات اسلوونی ۲۲ امتیاز کسب کرد درحالی که اسلوونی ۱۷ امتیاز از اشتباهات تیم ملی ایران پوئن به دست آورد.

اسلوونی، پیش از این تیم‌های صربستان و فرانسه را شکست داده و مقابل بلغارستان، مغلوب شده بود. تیم ملی ایران نیز از ژاپن و لهستان باخته و تیم چین را شکست داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
دوران والیبال ایران تمام شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست