بازدید 2983

امنیت پایدار در مرزهای شرقی حاکم است

امیر سرتیپ آذریان درخصوص وضعیت امنیت در مرز‌های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹ 11 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از اختراعات و ابداعات طرح‌های لبیک تیپ ۱۷۷ شهید «نصر اصفهانی» اظهار داشت: با استفاده از تفکر و تخصص نیرو‌های خلاق و جوان ارتش به اختراعات و ابداعات قابل توجهی در راستای اجرای طرح‌های لبیک دست یافته‌ایم.

وی افزود: اجرای طرح‌های لبیک بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرمانده نیروی زمینی ارتش در راستای رفع نیازهای عملیاتی، معیشتی کارکنان و کسب آمادگی کامل این نیرو در شرایط مختلف از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: تاکنون ۳۱ طرح لبیک در تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش که در تربت حیدریه مستقر است اجرا شده و این تیپ در اجرای طرح‌های لبیک به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده است.

امیر سرتیپ آذریان درخصوص وضعیت امنیت در مرز‌های شرقی کشور گفت: هیچگونه تحرکی که در مرزهای شرقی ایجاد ناامنی کند وجود ندارد و متصور هم نیست.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه شمال شرق تأکید کرد: فرزندان ملت در نیروی زمینی ارتش و یگان‌های مرزبانی به صورت شبانه روزی با بهره‌گیری از تجهیزات روزآمدی که در اختیار دارند مرز‌ها را رصد می‌کنند و اجازه هیچگونه تعرضی را به مرز‌های جمهوری اسلامی نخواهند داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست