بازدید 6101
الدحیل هم حریف النجمه نشد

تیم بحرینی در خاک ایران قهرمان آسیا شد

کد خبر: ۱۱۷۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 10 June 2023

مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی اصفهان امروز به پایان رسید و تیم النجمه بحرین قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فینال مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا امروز میان تیم‌های النجمه بحرین و الدحیل قطر برگزار شد و در پایان ۶۰ دقیقه رقابت این دو تیم به تساوی ۲۲ بر ۲۲ رسیدند و بازی به وقت اضافه رفت. در پایان وقت‌های اضافه دو تیم به تساوی در عدد ۲۶ رسیدند تا پنالتی‌ها مشخص کننده قهرمان باشد که در پایان تیم النجمه بحرین با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ الدحیل قطر را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

همچنین در دیدار رده‌بندی که میان دو تیم الریان قطر و الکاظمه کویت برگزار شد، تیم الریان قطر با نتیجه ۳۳ بر ۲۶ پیروز شد و به عنوان سومی رسید.

پیش از این دو تیم الریان و الکاظمه در مرحله گروهی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که الریان با یک اختلاف مقابل الکاظمه شکست خورده بود. سپاهانی‌های میزبان که با شکست الریان از رسیدن به دور نیمه نهایی بازمانده بودند علت این شکست را تبانی دو تیم خواندند و بعد از این دیدار با بازیکنان قطری و کویتی درگیر شدند. 

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۱ تا ۲۰ خرداد با حضور ۱۱ تیم برگزار شد. ایران در این مسابقات دو نماینده داشت که هر دو تیم سپاهان و نیروی زمینی شاملی در مرحله مقدماتی متوقف شدند و در پایان در رده ششم و هشتم ایستادند. 

 

رده‌بندی تیم‌ها در پایان مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا: 

۱- النجمه بحرین

۲- الدحیل قطر

۳- الریان قطر

۴- الکاظمه کویت

۵- الکویت کویت 

۶- سپاهان

۷- عمان 

۸- نیروی زمینی شاملی 

۹- جونیور چین 

۱۰- هند

۱۱- تاشکند ازبکستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس