واکنش یوسفیان ملا به اظهارات ظریف

یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸ 07 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فردا، محمدجواد ظریف این روزها وارد یک فاز تحرک رسانه ای شده است و صحبت هایی می کند که واکنش برانگیز است. برخی تحلیلگران بر این باورند که او قصد ورود به صحنه انتخابات را دارد و این تحرکات مقدمه چینی برای آینده است.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با فردا درباره مواضع واکنش برانگیز محمدجواد ظریف در روزهای اخیر گفت: آقای ظریف اگر مطلبی داشت باید همان زمان وزارتش این مطالب را خیلی حساب شده بیان می کرد، البته لازم نبود همه مطالب را بگوید، می توانست بخش هایی را بگوید تا تأثیرگذار باشد. امروز این حرف ها را زدن جز آنکه فرد بخواهد خودش را تبرئه کند حاصل دیگری ندارد.

وی افزود: یقین بدانید اگر امروز آقایان ظریف یا روحانی حرف هایی را می زنند مطمئن هستم قصد مطرح شدن دوباره برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را ندارند اما درباره انتخابات ریاست جمهوری از الان نمی توان قضاوت کرد. تصور آنها این است که مردم امکان دارد بعضا قضاوت های خوبی درباره شان نداشته باشند بنابراین این حرف ها را می زنند که به جامعه پیام دهند که در زمان مسئولیت شان خلافی مرتکب نشدند و طبق وظیفه شان عمل کردند.

این فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی با بیان اینکه آقای ظریف قصد تبرئه خودش را در انجام وظایفش در دوره وزارت دارد، درباره نزدیک تر بودن گرایش سیاسی محمدجواد ظریف به علی لاریجانی یا روحانی یادآور شد: آقای ظریف خودش را پایین تر از آقایان نمی داند که آقایان لیدر شوند و ایشان هم دنباله آنها بخواهد برود. به عبارت دیگر اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.

یوسفیان ادامه داد: حتی آقای ظریف الان خودش را از آقایان مطرح تر می داند و فکر می کند اگر به میدان بیاید رأیش کمتر از آقای روحانی یا دیگران نیست بنابراین بعید می دانم آقای ظریف بخواهد راهی را برای دیگران هموار و صاف کند. اگر از طرح این صحبت ها هدفی برای ورود به صحنه انتخابات باشد، امکان دارد بخواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار