بازدید 4063
رئیس پلیس راه گیلان؛

جاده‌های گیلان بارانی و لغزنده است

- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارندگی در جاده‌های استان گفت: راه‌های استان بدلیل بارش باران لغزنده و دید افقی کم است از این رو رانندگان در تردد در مسیرها احتیاط لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۷۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳ 07 June 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ جاور صفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب، سرعت مطمئنه، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات حادثه ساز، ترددی ایمن را برای خود و دیگران در راه‌ها رقم بزنند.

وی همچنین با بیان اینکه ترافیک تمامی محورهای استان عادی و روان است، با اشاره به احتمال بازگشت مسافرانی که تعطیلات این هفته را در استان سپری کردند در آخر هفته جاری عنوان کرد: به‌منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در روز جمعه پیش‌رو (نوزدهم خرداد ماه) از ساعت ۷ تا ۲۴ در ۲ محور استان اعمال می شود.

وی افزود: بر این اساس تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس در این زمان ممنوع است.

هواشناسی گیلان برای روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ازتشدید فعالیت سامانه ناپایدار بارشی به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات خبر داده بود که بر این اساس در این مدت؛ بارندگی گاه به صورت رگباری و شدید، خیلی شدید، رعد و برق و وزش باد خیلی شدید، مه آلودگی و در مناطق مستعد تکرگ‌ پیش بینی می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس