بازدید 10096
۴
اتهام همکاری با ایجنت‌ها برای افزایش قیمت بازیکنان در مینی کمپ تیم ملی

میثاقی روی آنتن زنده علیه قلعه‌نویی چه گفت؟

کد خبر: ۱۱۷۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ 07 June 2023

میثاقی در برنامه دوشنبه شب شبکه سه که جای برنامه پرمخاطب نود با اجرای عادل فردوسی پور نشسته است، در نطقی سه دقیقه‌ای به مینی کمپ تیم ملی تاخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جملات این مجری علیه کادرفنی تیم ملی و در راس آن امیر قلعه‌نویی صریح و تند و گزنده بود چراکه مستقیما برگزاری تمرینات سه چهار روزه تیم ملی در کمپ تیم‌های ملی فوتبال را به ایجنت‌ها و افزایش قیمت بازیکنان در نقل و انتقالات باشگاهی مرتبط دانست.

میثاقی روی آنتن زنده گفت: «اول اینکه مینی‌کمپ چیست؟ تعریفش را به ما بگویند. بعد اینکه یک جمله به مدیرعامل‌ها بگویم، گول این اتفاقات را نخورید. وقتی ایجنت می‌آید می‌گوید این بازیکن ملی است، ۲۰ درصد اضافه کنید، گول نخورید. این برای زمان آن بنده خدا است که مینی‌کمپ را برای همین کارها راه انداخت. بازیکن ملی باید بازی کند و اگر بازی ملی داشت، بگو من یک درصدی برای بازی ملی او اضافه می‌کنم. با احترام به کادر فنی تیم ملی، شما چند تا از این بازیکنان را سر تمرین گل‌گهر به زور راه می‌دادید اما حالا وارد لیست تیم ملی شدند که من تعجب می‌کنم. با دوستان کادر تیم‌ ملی صحبت می‌کنیم، می‌گویند این افراد در ماتریس تیم‌ملی نزدیک بودند. اما بعضی از آنها هیچگونه شاخص هیچ ماتریسی را ندارند.»

میثاقی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «مینی‌کمپ اصلا تعریفش چی است؟ برای چه بازیکن اضافه می‌شود به تیم ملی؟ آن بازیکن می‌رود در لیست تیم‌ ملی و ایجنت او را می‌برد در فلان باشگاه می‌گوید ملی است. بازیکن ملی باید بازی ملی داشته باشد. مفهوم مینی کمپ چیست؟ مگر غیر از این است که یک سری بازیکنان باتوجه به ایجنت‌ها و دوستانی که دارند بروند چانه بزنند قراردادشان را بالا ببرند؟»

طبق ادعای یکی از سایت های ورزشی؛ ظاهرا قرار بوده که از میان اعضای کادرفنی تیم ملی، سعید الهویی در برنامه فوتبال برتر حاضر شده و پاسخ میثاقی را بدهد اما تماس‌هایی که به استودیو برنامه گرفته می‌شود، بی‌پاسخ می‌ماند تا پس از پنج میهمان حضوری، این بحث جنجالی بیش از این پیش نرود‌.

میثاقی روی آنتن زنده علیه قلعه‌نویی چه گفت؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
وقتي مي گيم امير قلعه نويي مافياي فوتباله به همين دلايلي هست که مي بينيد !!!
درکشوری که فرق نمیکند هر جای دنیا باشد اگر بازی ورزشی در قالب کسب در آمد های هنگفت باشد این بازیکنان بازیکن نیستند . بازیکن واقعی باید برای پهلوانی بجنگد نه برای کسب درآمد. من یک مهندس با دکتری بیش از 20 سال سابقه خدمت دارم اگر حساب کنید حقوق دریافتی بنده کمتر یک فصل بازی فوتبال یک بازیکن معمولی است. آیا انصافا" این عدالت است؟ بازیکنی که دیپلم یا تحصیلات عالی ندا رد. زندگی لاکچری داشته باشد. ولی یک تحصیل کرده عالی رتبه که مفید برای جامعه است حتی در طول زندگی اش شرمنده زن و بچه هاش باشدو حتی یک مسافرت خارجی هم نداشته باشد؟ آیا این عدالت است؟ مسئولین ورزشی پاسخ دهند.
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

هر کاری کنی و هی بخوای خودت رو مطرح کنی چون این کاره نیستی و فقط می خوای نقش یک فوتبال شناس را بازی کنی به دل هیچ کس نخواهی نشست و خودت رو خرابتر میکنی میثاقی
خیلی دوس داره حاشیه درست کنه تا اسمش سر زبان ها بیافته و رسانه ها هم به صورت رایگان واسش ریپرتاژ آگهی برن !
ولی حقیقت اینه که یک تار موی عادل به صد تا میثاقی میارزد !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل