بازدید 2922

آمریکا از عملیات اوکراین در خاک روسیه حمایت نمی‌کند

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: ما به اوکراین برای دفاع از خود در مقابل روسیه کمک می‌کنیم و به هیچ عنوان از حملات کی یف در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ 06 June 2023

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما‏، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن گفت: نبرد‌ها در باخموت بسیار شدید بود و اوکراینی‌ها با شجاعت زیاد در این محور جنگیدند و ما همچنان بر راهکار‌های حمایتی از آن‌ها تمرکز می‌کنیم.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، کربی تصریح کرد: ما به اوکراین برای دفاع از خود در مقابل روسیه کمک می‌کنیم و به هیچ عنوان از حملات کی یف در داخل خاک روسیه پشتیبانی نمی‌کنیم. پدافند هوایی همچنان در صدر فهرست تجهیزاتی است که ما آ ن را برای اوکراین فراهم خواهیم کرد.

این مقام ارشد کاخ سفید افزود: ما هرگز درباره اینکه کی یف چه زمانی عملیات ضد روسیه را آغاز خواهد کرد، سخن نمی‌گوییم و این مسئله را به مقامات کی یف واگذار می‌کنیم. رئیس جمهور بایدن اطمینان دارد ما در چند ماه اخیر اقدامات لازم را برای تجهیز اوکراین به سلاح برای پیروزی در جنگ انجام داده ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها