بازدید 3152

سفر رئیس جمهور ونزوئلا به عربستان

رئیس جمهور ونزوئلا طی یک سفر از پیش اعلام نشده وارد شهر جده شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 05 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، «مادورو» در فرودگاه بین‌المللی «ملک عبدالعزیز» شهر جده مورد استقبال مقامات ملی و محلی سعودی قرار گرفت.

سفر رئیس جمهوری کشور ونزوئلا به عربستان یک روز بعد از نشست اوپک پلاس و تصمیم عربستان و دیگر اعضای این کارتل نفتی برای کاهش تولید نفت در سال ۲۰۲۴ انجام شده است.

خبرگزاری عربستان (واس) جزئیات بیشتری در مورد سفر مادورو به عربستان فاش نکرد اما مادورو در توییتی در حساب کاربری خود نوشت: «ما در عربستان سعودی هستیم تا به برنامه اقدام بین المللی که برای ما ثمربخش است و موجب پیشرفت در تقویت روابط دوجانبه و برادرانه و احترام بین ونزوئلا و جهان می‌شود، ادامه دهیم».

به گزارش رسانه‌های ونزوئلا، مادورو که به همراه همسرش و وزرای امور خارجه و ارتباطات و دیگر مسئولان این کشور وارد جده شده است با ملک «سلمان» پادشاه و «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان دیدار خواهد کرد.

تیم مطبوعاتی ریاست جمهوری ونزوئلا در صفحه توییتر خود اعلام کرد: مادورو در چارچوب یک سفر کاری با هدف توسعه اتئلاف‌های سیاسی، دیپلماتیک و انرژی به فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده دومین شهر مهم عربستان سعودی وارد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی