بازدید 4657

دستور دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب آمر به معروف در شهریار صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ 04 June 2023

به گزارش «تابناک»، سردار کیومرث عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر از صدور دستور ویژه برای دستگیری متهمان ضارب آمر به معروف در شهریار خبر داد و افزود: دستور ویژه ای برای پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران و فرماندهی انتظامی شهریار صادر شده است، که به محض حصول نتیجه، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دو نفر راکب یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۱۱ خرداد، قصد کیف قاپی و مزاحمت برای خانمی در حال تردد به محل کارش در محدوده نصیر آباد شهریار را داشتند.

یکی از شهروندان حین بازگشت از محل کار مانع این امر می‌شود و در جریان آن، راکبان موتورسیکلت با سلاح سرد، فرد آمر به معروف را مجروح کرده و از محل متواری می‌شوند که با کمک شهروندان حاضر، فرد مجروح به بیمارستانی در شهریار منتقل می‌شود که برابر نظر پزشکان، حال عمومی فرد مجروح مساعد می‌باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
امر به معروف و نهی از منکر فقط تذکر است نه اینکه شخص بماند و منتظر باشد تا طرف امر به معروف یا نهی از منکرش را اجرا کند! که دقیقا میشود مزاحمت برای دیگران.
پاسخ ها
ایرجی
| Australia |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
داداش شما یه چیزی شنیدی ! داره می گه در حمایت از اون خانم با اون دو نفر که در حال اذیت ( کیف قاپی) بودن درگیر شده !؟ شما اگه بودي و می دیدی یه نفر داره به یه خانم ( یا هر کسی که ضعیف تر هست ) آزار می رسونه می گفتی اذیت نکن و می رفتی؟؟؟
باری های سیاسی ..با آدم های غیر واقعی ..با داستان های خیالی
با این شرایط مملکت دچار تنش میشه
حمایت از قشر خاصی به نام امر معنی نداره
الان هرکسی دلش خواست ، اسمش رو میزاره امر به معروف و نتیجه اش درگیری خیابانی هست
مشکل گرفتن و دادگاه و زندان و اعدام حل نمیشه باید فرهنگی کار کرد نه ....
من نفهمیدم تابناک. لطفا توضیح بده. بالاخره اون آقایی که کتک خورده داشته به خانومه تذکر میداده یا میخواسته به موتور سوارا تذکر بده؟ بالاخره موتور سوارا میخواستن برای خانومه مزلحمت ایجاد کنند یا میخواستن کیفش را بقاپن؟ بگو گزارشهاشون را چند بار بخونن بعد منتشر کن. الان پرتقال فروش کیه؟ نکنه اون آقا خواسته به اون خانم تذکر بده اون موتور سوارا خدمتش رسیدن؟ من که گیچ شدم
اگر قصد سرقت کیف را داشتند که عمل امر به معروف در مورد آنها جاری نیست و این فرد نباید در امور پلیس دخالت می کرد . اگر این داستان بوده و واقعیت ماجرا چیز دیگری هست که این اطلاعیه پلیس خیلی ناشیانه و غیر قابل باور نوشته شده . نیاز به تعدادی سناریو نویس حرفه ای هست .
دستگیری اینها کار سختی نیست . تمام اپراتورهای موبایل لیست شماره های موجود در محل را با مشخصات و آدرس مالک در اختیار پلیس می گذارند . پلیس با غربالگری می تواند در چند ساعت آنها را دستگیر کند . 99 درصددستگیر شده ها در قضایای اخیر و موارد مشابه از این طریق شناسایی و بازداشت شدند . 1 درصد باقیمانده ممکن هست گوشی خود را دورتر از مکان مورد نظر خاموش کرده یا بهمراه نداشته باشند که کار پلیس سخت تر می شود .
بر خلاف تمام دنیا ، این روش در کشور ما و در سرقت منازل و خودرو و امثالهم به هیچ عنوان از طرف پلیس و اپراتورها استفاده نمی شود . فقط در موارد سیاسی و امنیتی استفاده می شود .
اون دو نفر قصد کیف قاپی با موتور را داشتند
یک نفر جهت کمک به همشهری و دفاع از اون با اونا درگیر شده - و امر به معروفی در کار نبوده
چرا اسمشو میزارین آمر به معروف ؟
اینم استفاده ابزاری از کلمه ( آمر به معروف ) برای کسب آبرو برای کسایی که در امور شخصی مردم تجسس و دخالت میکنند ، نیست ؟
با این کارا نمیتونید اسم آمر رو تو دهن مردم جا بندازید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی