اخبار مهم کدال تا جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

تا جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 03 June 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، امروز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پذیرش تعهدات جدید امید

پذیرش تعهد پذیره‌نویسی (موضوع بند ۲۹ ماده ۱ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی) و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (پاسار ۰۶) به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز برای خرید عرصه و اعیان ساختمان واقع در تهران بلوار میرداماد توسط نهاد واسط از بانی و سپس اجاره به شرط تملیک آن‌ها به بانی، با ضمانت بانک پاسارگاد و عاملیت شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با نرخ سود سالانه علی الحساب ۱۸ درصد ۴ ساله منتشر می‌شود. درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۱.۱۶۹.۱۹۶ میلیون ریال که شامل ۳۱.۴۳۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره‌نویسی در سال اول و مبلغ ۱.۱۳۷.۷۶۶ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شنفت

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت شنفت که در ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس در مجتمع آموزشی لاله صدر واقع در فرمانیه، انتهای دیباجی شمالی، خیابان حاج محمود نوریان، نبش خیابان آذر مینا، پلاک ۶ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

افزایش نرخ برخی از محصولات دیران

نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت دیران به جهت پوشش هزینه‌های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و داروافزایش یافته است.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه دیران

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه دیران از مبلغ ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور بازسازی و نوسازی خطوط تولید و تامین سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره عالیس

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ هیئت مدیرة شرکت عالیس مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۱۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۱۲۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شرکت در پیوست کدال ارائه می‌گردد. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شپترو

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت شپترو که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر بالاتراز جام جم نرسیده به تقاطع شهید چمران مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فروی

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فروی که در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران-ضلع شمال غربی میدان شیخ بهایی-خیابان دانشگاه الزهرا-درب شرقی-مرکز همایش‌های بین المللی-سالن امین برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

عملکرد ۱۲ ماهه دزهراوی

شرکت دزهراوی در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۹ درصدی ۱,۸۵۰,۴۷۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸۴,۹۸۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه حسینا

شرکت حسینا در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۱۹۰۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۵۷ درصدی ۶,۷۴۲,۵۸۷ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴,۷۵۶,۶۱۸ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه شاراک

شرکت شاراک در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۴,۱۹۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۳۹ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۹ درصدی ۲۷,۰۹۳,۱۴۷ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۳۳,۸۲۴,۶۲۶ میلیون ریال رسید.

اطلاعات بااهمیت حسینا

با عنایت به ذخیره بیمه قرارداد‌های موضوع ماده ۳۸ سازمان تامین اجتماعی در سنوات گذشته با توجه به بیمه اخذ شده در سنوات قبل از سال ۱۳۹۳ و گذشت ۱۰ سال از موضوع نسبت به تعدیل مبلغ ذخیره اقدام شده است. به همین منظور با بررسی‌های انجام شده مبلغ ۱.۰۴۱.۸۰۶ از ذخایر تعدیل گردیده است.

عملکرد ۱۲ ماهه شاراک

شرکت شاراک در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۳۹۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۴۹ درصدی ۱۱۷,۱۸۳,۸۶۰ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۱۱,۶۴۱,۵۳۲ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه آبادا

شرکت آبادا در ۱۲ ماه منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۱۰۶ ریال است. سود ناخالص با کاهش ۱۹ درصدی ۲۶۰,۳۰۸ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۶۴,۰۷۸ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی آباد

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت آباد منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ بدین صورت است که: سود سهام مصوب سهامداران حقیقی، صندوق‌ها و سبد‌های سجامی در مهرماه ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد. سود سهامداران حقوقی سجامی در مهرماه ۱۴۰۲ پرداخت خواهد شد و غیرسجامی‌ها با درخواست کتبی به حساب معرفی شده‌ی آن‌ها واریز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان