بازدید 4909
۳

پایان فصل استقلال شکست‌خورده با لشکر مصدومان

کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 01 June 2023

اگر فصل باشگاهی فوتبال ایران امشب به پایان نمی‌رسید ، استقلالی ها برای ادامه بازی‌ها با کمبود بازیکن مواجه می‌شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بدنسازی بسیار بد و ناشیانه تیم استقلال در بازی فینال جام حذفی خود را نشان داد و بازیکنان این تیم در لحظات حیاتی، یکی یکی نقش بر زمین شدند و تقاضای تعویض می‌کردند.

استقلال با کادر مربیان پرتغالی، یک روز بیشتر از رقیب استراحت کرده بود اما در وقت های اضافه شانس آورد که گل‌های بیشتری از پرسپولیس نخورد.

اغلب مهره‌های استقلال سنگین و کند شده بودند اما در مقابل اکثر بازیکنان پرسپولیس با بدنسازی خوب خود، تا پایان ۱۲۰ دقیقه دونده و سرحال به رقابت ادامه دادند.

استقلال در شرایطی در فینال جام حذفی به میدان رفت که رضا میرزایی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود و کوین یامگا هم از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت بود.

از سوی دیگر عارف غلامی نیز به واسطه آسیبی که به عضله زیر شکمش وارد شد، نتوانست از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود.

در جریان بازی با پرسپولیس هم مصدومیت های جدیدی برای ستاره‌های استقلال به وجود آمد. در اواسط نیمه اول ارسلان مطهری دچار آسیب از ناحیه پشت ران پا شد و زمین بازی را ترک کرد.

در وقت‌های اضافی بازی هم مرادمند که گل تساوی استقلال را به ثمر رسانده بود، دچار کشیدگی شدید شد و جالب اینکه جای خود را به عارف غلامی‌ داد که خودش مصدومیت داشت و با درد و به اجبار به زمین رفت.

همچنین صالح حردانی در نیمه دوم وقت اضافه اجبارا به بازی ادامه داد‌

حسینی هم برای دقایقی روی زمین افتاد و به جز رضاوند و مهری دیگر بازیکنان آبی، توان بدنی کافی برای ادامه مسابقه را نداشتند. 

با این شرایط می توان گفت که استقلال شانس آورد فصل فوتبال تمام شده است؛ اگر مسابقات ادامه پیدا می‌کرد آبی ها با مصدومان زیادی باید کار را دنبال می‌کردند. همین حالا نیز بازیکنان زیادی از استقلال با مصدومیت مواجه هستند و با درد باید به تعطیلات بروند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
آجرلو همون کاری رو با استقلال کرد که احمدی نژاد با ایران کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
همون یه قهرمانی رو هم از آجورلو و پنالتی ها دارین
بدن سازی تو ایران افتضاح ضعیف ،فکر کن داور به خاطر دویدن مصدوم شد! بعد میگن چرا داور خارجی می خواهید ، این بندگان خدا توان بدنی یک داور رو هم ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی