بازدید 23545

۱۵ میلیارد اموال مسروقه در مخفیگاه سارق

۱۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه یک سارق در ساری کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 30 May 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ سید موسی حسینی، جانشین انتظامی مازندران گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر  سرقت  اماکن خصوصی در ساری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی شبانه روزی، یکی از  سارقان سابقه دار  را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، گفت: ماموران از مخفیگاه متهم، اموال مسروقه از قبیل ۹ موتور و پنل کولر اسپلیت، کولر پنجره، چای ساز، سمارو، کابل برق ۵۰۰ متر، ۲۰۰ متر لوله اسپلیت، ۲ عدد کپسول اکسیژن، ۲ عدد منبع اگزوز خودرو بنز سواری، تعداد ۱۰۰ جفت کفش خارجی زنانه و مردانه، یک جفت بلندگو مدرسه و پمپ آب ساختمان‌های نیمه کاره را کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به  مرجع قضائی  معرفی شد، افزود: برابر اعلام نظر کارشناسی ارزش ریالی اقلام سرقتی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ حسینی ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی و همچنین ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان‌های درحال ساخت و نیمه کاره ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی