بازدید 8678
۲

پایان زورگیری‌های خشن سارق در قرچک

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری یک نفر سارق زورگیر و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 30 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، سرهنگ یداله طهماسیان، در تشریح این خبر گفت: با توجه به وقوع چندین فقره خفت گیری و زورگیری توسط سارق یا سارقان موضوع به صوزت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری 11 مرکزی با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی، فنی و پلیسی متهم به هویت معلوم که از اتباع بیگانه می باشد را داخل شهرک صنعتی شهرستان قرچک که در حال ارتکاب جرم خفت گیری از یک خانم جوان بوده را با یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و یک دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه اپل 13 و یک قبضه چاقو از وی کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری 11 مرکزی متهم دستگیر شده را به همراه شاکی به مقر انتظامی دلالت و پس از تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به 8 فقره سرقت خفت گیری و زورگیری در سطح شهرستان قرچک اعتراف کرد.

  1. فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اعلام کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی شد و تلاش ماموران در جهت شناسایی دیگر مالباختگان و کشف جرائم احتمالی دیگر از سوی متهم در دستور کار می باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۲
کشور همسایه افغانستان که نیست
دوسه ماه دیگه این اقا را در خیابان مشغول خدمات جدید به مردم خواهیم دید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها