بازدید 5892

شمس‌آذر ناز دقیقی را نکشید، خودش برمی‌گردد؟

کد خبر: ۱۱۷۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 29 May 2023

هنوز یک هفته از صعود شمس آذر قزوین به لیگ برتر فوتبال و بلافاصله استعفای دقیقی از سرمربیگری این تیم نگذشت که مسوولان این تیم تازه وارد، خبرهایی از مذاکره به گزینه جانشینی در کادرفنی خود به رسانه‌ها دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سعید دقیقی نماینده سابق شورای شهر قزوین و مهاجم اسبق لیگ برتری که مدتی هم در فدراسیون فوتبال معاون عمرانی مهدی تاج بود، بعداز صعود مقتدرانه شاگردانش به لیگ برتر عجله کرد و با پیامی عجیب از هدایت شمس آذر کناره گیری نمود.

شاید او توقع داشت مدیران و مالکان باشگاه و همچنین مسوولان استانی ناز او را بخرند و برای تامین خواسته‌ها و ابقایش به او مراجعه کنند اما خبری از این حرفها نبود و بالعکس خیلی زود خبر توافق اولیه نماینده قزوین با مازیار زارع سرمربی فصل اخیر ملوان منتشر شد!

این زمزمه‌ها دقیقی را غافلگیر کرد تا اینکه امروز چند رسانه خبری مبنی بر بسته نشدن پرونده دقیقی در شمس آذر منتشر کردند. این خبر نشان می‌دهد دقیقی متوجه اوضاع شده و حالا شاید به بازگشت تمایل نشان داده است.

در همبن حال برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تمایل دقیقی به شرکت در انتخابات مجلس آتی ، باعث شد تا او در مصاحبه‌ای این موضوع را تلویحا تکذیب کند هرچند فعلا نباید حرف های سیاسی کاندیداها را جدی گرفت.

باید دید تیم تازه وارد لیگ برتر با همان کادر لیگ یکی به لیگ برتر گام می‌گذارد یا اینکه مربیان معروف تری را استخدام می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان