بازدید 2601
۲

پیام تبریک پادشاه و ولیعهد سعودی به اردوغان

پادشاه و ولیعهد سعودی با ارسال پیام‌های جداگانه، پیروزی رجب طیب اردوغان را در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 29 May 2023

 

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، پادشاه و ولیعهد سعودی در پیام‌های جداگانه پیروزی رجب طیب اردوغان را در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه به او تبریک گفتند.

در پیام تبریک «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی خطاب به اردوغان آمده است: به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان رئیس‌جمهور ترکیه، صمیمانه‌ترین تبریکات و بهترین آرزو‌ها و توفیق روزافزون به منظور محقق ساختن اهداف را برای شما و موفقیت و پیشرفت و رفاه هر چه بیشتر را برای ملت ترکیه آرزومندیم.

در ادامه پیام تبریک پادشاه سعودی تأکید شد: ضمن تمجید از مناسبات برادرانه‌ای که دو کشور و ملت برادر ما را به هم پیوند می‌دهد، به دنبال تقویت و توسعه آن در تمام زمینه‌ها هستیم.

در پیام تبریک «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی نیز آمده است: به مناسبت انتخاب مجدد جنابعالی برای دوره جدید ریاست جمهوری، صمیمانه تبریک گفته و برای شما موفقیت و استحکام و برای ملت برادر جمهوری ترکیه پیشرفت و رفاه روزافزون را خواستارم.

گفتنی است که در پی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، شمار زیادی از سران و مقامات کشور‌های عربی و اسلامی و غربی به صورت تلفنی یا با ارسال پیام به او تبریک گفتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
کسانی که با دموکراسی بیگانه حق تبریک ندارند!
اردوغان میدونه کارش تمومه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر