بازدید 7582

الی گشت بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو سفر و هواپیما شناخته شد

شرکت الی گشت به مناسبترین و محبوبترین و بزرگترین موتور جستجوی سفر، بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و تور مسافرتی در ایران تبدیل شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 29 May 2023

در همین ابتدای امر باید بگوییم که الی گشت به مناسبترین و محبوبترین و بزرگترین موتور جستجوی سفر، بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و تور در ایران تبدیل شد.

تهیه و خرید بلیط هواپیما در سال‌ های اخیر به یک پروسه بسیار راحت تبدیل شده است. بعد از همه گیری کرونا انجام فعالیت‌ ها بصورت دورکاری مرسوم شد و در این بین ارائه و دریافت خدمات به‌عنوان مسافر و گردشگر هم دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفت. برای مثال شما به‌راحتی با مراجعه کردن به موتورهای جستجوگر سفر و درج مقصد، روز و ساعت مورد نظر خود، به سرعت می‌توانید پروسه خریداری و رزرو بلیط هواپیما و قطار و تور خود را انجام دهید. در این بین برخی از سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی و گردشگری نسبت به سایر رقبای طرفداران بیشتری دارند. ما در این مطلب به شما بی رقیب و بزرگترین سایت رزرو و تهیه تور و بلیط مسافرتی در ایران را معرفی خواهیم کرد.

الی گشت بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو سفر و هواپیما شناخته شد

بهترین‌ها برای بهترین انتخاب بلیط هواپیما شما

واقعیت این است که انتخاب بلیط هواپیما در نگاه اول یک پروسه ساده و آسان تصور می شود. البته همینطور هم هست. اما نکته‌‌ای که باید در مورد مراحل انتخاب بلیط در نظر گرفت آن است که همه‌چیز به اولین انتخاب یعنی مناسبترین سایت و مناسبترین آژانس هواپیمایی برمی‌گردد. اینکه یک سایت مورد توجه کاربران قرار بگیرد و مراجعان زیادی را پوشش دهد، موفقیتی است که برای رسیدن به آن باید فاکتورهای مختلف، سختی و حرفه‌ای را در نظر گرفت. در ادامه با هم فاکتورهایی را که سبب می‌شوند یک سایت یا یک آژانس در خدمات ارائه گردشگری خود مورد اعتماد کاربران قرار گرفته و در میان رقبا، گوی سبقت را از دیگران برباید برای شما شرح خواهیم داد.

اعتماد در ارائه خدمات و خرید بلیط هواپیما

اولین و مهم ترین فاکتور، جلب اعتماد کاربران و مخاطبان است. اینکه مخاطب مطمئن باشد سایتی فروش بلیط هواپیمایی که از آن خرید بلیط هواپیما و سفارش تور را انجام می‌دهد، در ارائه خدمات خود با مناسبترین کیفیت و کاملا صادقانه عمل می‌کند. اینکه خدمات با جزئیات ارائه شوند، یعنی کاربر در این سایت می‌ماند و مشتری دائمی آن می‌شود و آن را به دیگران برای مسافرت‌های هوایی با هر نوع مسافرت و خدمات تور معرفی می‌کند.

پشتیبانی در رزرو تور مسافرتی و خرید بلیط هواپیما

 گاهی اوقات برای همه ما پیش آمده که نیاز به راهنمایی شدن یا کسب اطلاعات بیشتر داریم. اینکه سایت خرید بلیط و رزرو تور، پشتیبان‌هایی همیشه در دسترس داشته باشد دومین امتیاز و نقطه‌قوت به حساب می‌آید که می‌تواند کاربر موقت را به یک مشتری دائمی، وفادار و تبلیغ کننده تبدیل کند.    

الی گشت بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو سفر و هواپیما شناخته شد

رابط کاربری فراموش نشود

در اکثر اوقات ما با تلفن همراه یا تبلتی که در دسترس داریم در حال انجام فعالیت‌های کاری و روزمره خود هستیم. برهمین‌اساس رزرو یک تور مسافرتی یا خرید بلیط هواپیما با رزرو هتل یا خرید بلیط قطار هم با همین گجت‌‌ها انجام می‌شوند. وقتی کابر وارد یک سایت ارائه خدمات گردشگری می‌شود و گرافیک صفحه و ظاهر آن متناسب با گجت مورد استفاده کاربر نیست، سرعت پایینی در پاسخگویی درخواست داشته باشد و یا فیلترهای کمک کننده نداشته باشد یا کارآمد نباشند و از همه مهمتر دارای تقویم قیمتی نباشد، کاربر به‌راحتی از سایت خارج شده و بقیه موارد را بررسی نمی‌کند. این به معنای ازدست‌دادن قشر عظیمی از مخاطبان است که می‌توانستند مشتری‌هایی دائمی باشند. در این راستا شرکت مسافرتی و گردشگری الی گشت با کنارهم گذاشتن تمامی این فاکتورها توانسته افتخار مناسبترین و سریع‌ترین سایت خرید بلیط و تور و هتل را نسیب خود کند.

گوگل همیشه مناسبترین نیست

درست است که گوگل همیشه مناسبترین سایت‌ها را به ما معرفی می‌کند و با رتبه‌بندی آن‌ها، مناسبترین پیشنهادها را به ما می‌دهد. اما این موضوع همیشه هم صادق نیست. گاهی اوقات گوگل صرفا براساس اطلاعات ارائه شده، سایت‌ها را رتبه‌بندی و عرضه می‌کند و نه براساس خدماتی که هر سایت برای کابران در نظر گرفته است. برهمین‌اساس توصیه می‌کنیم که شخصا جستجو را انجام دهید. صرف کردن مدت زمانی اندک برای رسیدن به مناسبترین‌ها، کمترین هزینه‌ای است که برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تور گردشگری و مسافرتی می توان باید انجام شود.

مناسبترین سایت ایرانی برای مناسبترین خرید ایرانی

تمام این موارد را گفتیم که به انتهای مطلب برسیم و یکی از مناسبترین سایت های خرید بلیط هواپیما برای رزرو تور گردشگری و مسافرتی را به شما معرفی کنیم. بدون شک سایت‌های متعددی هستند که می توانند نیاز های روزمره ما در حوزه گردشگری را تامین کنند. اما منظور ما مناسبترین آن‌ها است. سایت الی گشت همان سایت گردشگری و خدمات مسافرتی‌ای است که تمام نکات مورد نظر مخاطبان را تامین کرده و با مناسبترین کیفیت و بالاترین رده خدمات، نیازهای کاربران را به مناسبترین شکل ممکن تامین می‌کند.

به نقل از فعالان صنعت هواپیما و گردشگری سایت Eligasht در ایران تبدیل به یک موتور جستجوگر گردشگری و تور، بلیط هواپیما و قطار و رزرو هتل شده است و این موضوع با تلاش بی‌وقفه تیم فنی، تیم دیجیتال مارکتینگ، تیم سئو و محتوا و تیم پشتیبانی و بازرگانی این شرکت تحقق پیدا کرده است.

الی گشت بزرگترین و محبوبترین موتور جستجو سفر و هواپیما شناخته شد

سایت‌های بسیاری در دنیا وجود دارند که مناسبترین در کشور یا دنیا هستند و می‌توان به Booking.com، Expedia.com و Kayak.com اشاره داشت که در جهان مناسبترین هستند و در ایران هم می‌توان Eligasht.com را به‌عنوان باسابقه‌ترین و مناسبترین سایت خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، رزرو هتل در سراسر دنیا و برگزارکننده تور مسافرتی در تمام دنیا دانست.

یکی دیگر از مواردی که می‌توان در مورد الی گشت ذکر کرد این‌است‌که این شرکت هواپیمایی دارای یک بلاگ گردشگری با نام مجله گردشگری الی گشت است که تبدیل به مرجعی برای تمامی هواپیمایی‌ها و مسافران برای دریافت هرگونه اطلاعات در مورد سفر، صنعت مسافرتی، باید‌ها و نبایدها، معرفی مناطق جهان برای هر گونه سفر و تفریح و بسیاری دیگر شده است.

از دیگر مواردی که می‌توان در الی‌گشت به آن اشاره داشته باشیم این است که eligasht.com دارای یک تقویم قیمتی بسیار دقیق و به‌روز است که شما می‌توانید از آن مناسبترین شکل ممکن استفاده کنید. این تقویم روزهایی که بلیط در آن‌ها از نظر قیمتی ارزان، گران یا دارای قیمت متوسط هستند را با رنگ و کاملا مشخص تقسیم‌بندی کرده است. از این تقویم استفاده کنید تا ارزان و باحال مسافرت کنید.

به نقل از الی گشت: خرید آنی و آسان اینترنتی بلیط هواپیما یکی از مناسبترین خدمات مجموعه الی گشت است که برای افراد مشتاق سفر ارائه می‌کند، اگر بگوییم که خرید بلیط هواپیما در یک چشم به هم زدن انجام می‌شود، خیلی هم اغراق نکرده‌ایم. برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما کافی‌است وارد بخش بلیط هواپیما سایت الی گشت شوید و سپس مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص نمایید، در عرض چند ثانیه تمامی بلیط‌های موجود در آن تاریخ برای مقصد مورد نظر از تمامی ایرلاین‌ها به شما نمایش گذاشته شده و امکان مقایسه قیمت خرید بلیط هواپیما با ایرلاین‌های مختلف در این سایت وجود دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی