بازدید 9774

ثبت نام یک میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: در حال حاضر یک میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند نکته مهم این که متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 28 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تقدسی گفت: در حال حاضر یک میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.

او گفت: در حال حاضر سامانه اختلال ندارد، بیشتر مشکل افرادی که در طرح قبل انصراف داه اند این است که حساب خود را در زمان تعیین شده بلوکه نکردند.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: برخی از افرادی که در طرح قبلی حضور داشتند، فکر می‌کردند بانک حساب قبلی آن‌ها را ارسال می‌کند و برای وکالتی کردن اقدام نکردند.

وی با بیان اینکه برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، گفت: این موضوع به بانک‌ها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
هیچ جای دنیا ملتی به فهیمی ملت ایران و ملتی که همیشه در صحنه حضور دارد وجود ندارد
بعد رییس پلیس دلش برای مردم میسوزد و میگه خودرو ها ایمنی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
مهندس . چاره کار بفرما
امان از طمع که انسان را کور میکنه .انحصار نتیجه اش اینه
خودروی شورلت آمریکا که در صورت تصادف همزمان با 20 خودروی داخلی، همه ی آنها را ویران می کند به اندازه پراید ما خواهان ندارد.
چه ننگی
1000000*100000000=100000000000000

کسری بودجه دولت اینطوری تامین میشه ...
من هنوز نمی دونم قیمت خودروهای مونتاژی چنده و قیمت کارخونه اعمال می شه یا قیمت شورای رقابت. با این وضع چطور می شه تصمیم گرفت؟
احتمالا 950 هزار نفر شون به ماشین نیازی ندارن و مصرع کننده واقعی نیستند. برای توقف این بساطی که بوجود آمده باید این خودرو ها برای مدت ده سال غیر قابل انتقال شوند.
واقعا دم همتون گرم. یعنی مشتی محکم بود به دهن تمام کسانیکه خودرو های داغون کشوری را لگن می دانستند
سلام برای کسانی که مرحله اول شرکت کردم وحالا نمی تونن شرکت کنن لطفا کاری بکنید که شرکت کنن حساب وکالتی از قبل داشتم ۱۰۰میلیون هم مسدود شده سامانه میزنه حساب وکالتی یافت نشد
اگر وزارت اقتصاد از این افراد مالیات سنگین بگیره دیگه اینها جرات نمیکنند که اینطوری صف ببندند --یارانه اینها را هم قطع کن اینها همون قشر بی درد هستن که پدر اقتصاد را با این صف های الکی دراوردند !!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها