بازدید 22744
واکنش طاهری به شایعات

مهاجرت سنگین‌وزن بازنده کشتی آزاد از ایران؟

کد خبر: ۱۱۷۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 27 May 2023

امین طاهری پس از کسب نشان برنز مسابقات بین‌المللی جام تختی مهاجرت از ایران و کشتی گرفتن برای سایر کشورها را تایید نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کشتی گیر ۱۲۰کیلوی ایران درباره جنجال انتخابی تیم ملی و اعتراض معصومی به داوری اظهار داشت: من اصلا دنبال حواشی نبودم بلکه تلاشم داشتم تا احقاق حق کنیم. من ۹ بر صفر جلو بودم و یک فن چهار امتیازی را نیز روی حریف پیاده کردم اما داوران این فن را ندیدند زیرا اگر امتیاز آن به من داده می‌شد با امتیاز عالی پیروز می‌شدم. من نمی‌خواهم قوانین را یادآور شوم چون داوران بهتر می‌دانند اما به دنبال کشتی خودم و پیروزی در جام تختی بودم.

مهاجرت سنگین‌وزن بازنده کشتی آزاد از ایران؟

طاهری در پاسخ به این سوال که چرا پس از تغییر نام فرد پیروز به یکباره درگیری از سوی فردین معصومی با هیات داوران به وجود آمد؟ گفت: من در جریان اعتراض و درگیری معصومی نبودم اما شنیدم که او به داوری مسابقات اعتراض داشته است. پژمان درستکار پس از آن اتفاقات من را دید و گفت که داد و بیداد نکنم و من حرف سرمربی تیم ملی را گوش کردم.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا همچنین به سطح بالای جام تختی و رقابت فشرده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز اشاره کرد و افزود: هر چند که مشکلاتی در نحوه داوری وجود داشت ولی این رویداد در بالاترین سطح خود برگزار شد. باید بگویم که رقابت در این وزن، بهترین پیکار چند سال اخیر انتخابی تیم ملی کشتی بود.

بیشتر بخوانید

طاهری در واکنش به شایعه مهاجرتش از ایران نیز گفت: در ایران هستم و برنامه‌ای برای رفتن ندارم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار