بازدید 7054

بزرگترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما و تور در دنیا و ایران

در دنیا و ایران 12 عدد سایت برتر خرید بلیط هواپیما وجود دارد که در این مقاله معرفی شدند .
کد خبر: ۱۱۷۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 24 May 2023

بهترین سفر، یعنی برنامه‌ریزی یک سفر جذاب که علاوه‌بر انتخاب بهترین تور مسافرتی، بلیط هواپیما و هتل از هزینه اضافه جلوگیری کند. یکی از قسمت‌های مهم در برنامه‌ریزی سفر خرید بلیط هواپیما است که با داشتن اطلاعات کامل از سایت‌ رزرو تور مسافرتی می‌توانید در کمترین زمان بلیط یا تور سفر خود را تهیه کنید.

بزرگترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما و تور در دنیا و ایران

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در دنیا وب سایت‌های معروف زیادی مانند

  1. اکسپدیا (Expedia.com)
  2. تریواگو (Trivago.com)
  3. کایاک (Kayak.com)
  4. بوکینگ (Booking.com)
  5. گوگل فلایتز (Google Flights)
  6. موموندو (Momondo.com)
  7. هات وایر (Hotwire.com)
  8. پرایس لاین (Priceline.com)
  9. اسکای اسکنر (Skyscanner.com)
  10. تراول سیتی (Travelocity.com)
  11. کیوی (Kiwi.com)
  12. الی گشت (Eligasht.com)

وبسایت الی گشت در ایران فعالیت دارد و برای تمامی نقاط جهان دارای دارای بلیط، تور و هتل است و برای سفرهای داخلی، خارجی و رزرو تور مانند این سایت‌ها فعالیت می‌کند. الی گشت در ایران نقش موتور جستجوی بلیط هواپیما را ایفا می‌کند و بسیار معروف است. از دیگر مزایای وبسایت الی گشت این‌است‌که کاملترین مجله کردشگری را دارد که همه شرکت‌های مسافرتی، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های خطوط هواپیمایی، سازمان‌ها، مسافران و حتی دانشجویان می‌توانند از آن به عنوان یک مرجع مسافرتی و گردشگری استفاده کنند. نکته جالب اینجا است که دانش آموزان هم می‌توانند از این مقاله برای انشا در مورد سفر هم استفاده‌های بسیار مفیدی داشته باشند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با سایت‌های بزرگ خرید بلیط هواپیما و تور در ایران و دنیا آشنا شوید.

سایت رزرو تور بوکینگ (Booking.com)

یکی از بزرگترین سایت‌های دنیا که در گذشته بیشتر برای رزرو هتل معروف بود اما در حال حاضر با ارائه خدمات پرواز به عنوان سایت خرید بلیط هواپیما هم شناخته می‌شود سایت رزرو تور بوکینگ است. این سایت با ارائه بلیط هواپیما با قیمت مناسب و هتل‌های مختلف در جایگاه دهم لیست بهترین‌ سایت‌های سفر دنیا قرار دارد.

روش کار با Booking.com بسیار ساده است، فقط کافی است وارد سایت شده و تاریخ و مقصد سفر را انتخاب کرده و به جستجو بلیط پرواز بپردازید و بلیط مناسب خود را خریداری کنید.

سایت رزرو تور موموندو (Momondo)

یکی از سایت‌های گردشگری برای رزرو تور و بلیط هواپیما سایت رزرو تور momondo است. در این سایت برای تکمیل کردن خرید باید به دو وبسایت جداگانه مراجعه کنید و به دلیل طراحی بصری متفاوتی که دارد می‌توانید قیمت پرواز خود را مشاهده کنید. استفاده از این سایت momondo.com است، کافی است در صفحه اصلی که یک کادر جستجو وجود دارد با وارد کردن مشخصات و زمان و تاریخ سفر بلیط‌های موجود را مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید ببینید که قیمت بلیط در تاریخ مدنظرتان با دیگر زمان‌ها چه تفاوتی دارد. اگر زمان و تاریخ سفر برای شما مهم نباشد می‌توانید از این سایت خود را با هزینه کمتری خریداری کنید و در تهیه بلیط یا تور مسافرتی صرفه‌جویی کنید.

سایت کایاک (Kayak)

یکی دیگر از موتورهای جستجو سفر برای رزرو تور و بلیط هواپیما که تمام قیمت‌های بلیط را با سایر وب‌سایت‌ها مقایسه می‌کند سایت کایاک است. با بررسی سایت‌های فروش بلیط و تور مسافرتی در Kayak.com به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین گزینه و بلیط لحظه آخری را مقایسه و انتخاب کنید و برای تکمیل خرید به سایت مورد نظر انتقال داده شده و خرید خود را انجام دهید.

یکی دیگر از مزیت‌های سایت کایاک این است که امکان خرید دو بلیط یک طرفه را برای صرفه‌جویی در هزینه می‌دهد. مثلا اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید می‌توانید با پرواز اول به ترکیه رفته و از آنجا با پرواز دوم به ایتالیا بروید.

سایت اکسپدیا (Expedia)

سایت اکسپدیا یکی از سایت‌های معروف سفر است که از دهه ۱۹۹۰ مردم برای جستجو بلیط پرواز از آن استفاده می‌کنند. در سایت Expedia.com می‌توانید با جستجو بلیط هواپیما و تور و عضو شدن در سایت علاوه‌بر خرید از سایت بلیط هواپیما، از اکسپدیا پاداشی به نام Expedia Rewards دریافت کنید. این پاداش که مخصوص اعضا سایت است می‌تواند حدود ۱۰% در سفر صرفه‌جویی کند و علاوه‌بر امکان کسب امتیاز می‌توانید پروازها، هتل‌ها، سفرهای دریایی، اجاره ماشین و تورهای مسافرتی را در این سایت پیدا کنید.

سایت پرایس لاین (Priceline)

یکی دیگر از سایت‌های محبوب برای خرید بلیط و رزرو تور سایت پرایس لاین است. در این سایت می‌توانید از تخفیفات ویژه پروازها و تورها اطلاع پیدا کنید و با تخفیف‌هایی که ارائه می‌شود بلیط خود را رزرو کنید، اما توجه داشته باشید که جزئیات خرید مثل زمان حرکت، زمان رسیدن و شرکت هواپیمایی در بلیط‌های با تخفیف بالا تا زمانی که رزرو کامل شود، پنهان است.

از دیگر مزایای این سایت رزرو هتل و تور می‌توان به داشتن تقویم رنگی که به راحتی می‌توانید از روی آن ببینید کدام روزها کمترین قیمت بلیط و تور را دارند اشاره کرد. همچنین کار با Priceline.com بسیار ساده و واضح است و به راحتی می‌توانید ارزانترین پروازهای بدون توقف و پرواز لحظه آخری را جستجو کنید. 

سایت بلیط هواپیما اسکای اسکنر (Skyscanner)

یکی دیگر از موتورهای جستجو برای رزرو تور و پرواز سایت بلیط هواپیما و تور اسکای اسکنر است. این سایت به طور مستقیم پروازها را نمی‌فروشد و فقط لیستی از شرکت‌های هواپیمایی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید بلیط مورد نظر خود را از آن‌ها خریداری کنید.

استفاده از سایت Skyscanner.com بسیار راحت است، فقط کافی است در کادر جستجو، تاریخ مورد نظر و مقصد سفر را مشخص و ارزان‌ترین بلیط را تهیه کنید.

سایت تراول سیتی (Travelocity)

تراول سیتی یکی دیگر از سایت‌های خرید بلیط هواپیما است که مشابه وب‌سایت‌های خارجی دیگر است. این سایت دارای چند گزینه فیلترینگ خوب است که به شما کمک می‌کند تا جستجو بهتری داشته باشید.

در سایت Travelocity.com می‌توانید هزینه‌های رزرو بلیط را دریافت کنید، بنابراین بهتر است مراقب نحوه پرداخت هزینه به اشخاصی که در سایت فعالیت می‌کنند باشید.

سایت  رزرو تور تریپ ادوایزر (Tripadvisor)

از دیگر سایت‌های معروف سفر که عملکردی مشابه گوگل فلایتز و کایاک دارد و می‌توانید تمام پکیج‌های سفر را در این سایت جستجو کنید سایت رزرو تور تریپ ادوایزر است. این سایت مثل فروشگاهی است که می‌تواند تمام نیازهای سفر از بلیط هواپیما تا هتل را رفع کند. در سایت Tripadvisor.com می‌توانید به راحتی با وارد کردن تاریخ و مقصد سفر به جستجو بلیط هواپیما با قیمت مناسب بپردازید.  

سایت هات وایر (Hotwire)

یکی دیگر از بزرگترین وب‌سایت‌های دنیا برای رزرو بلیط و تور مسافرتی هات وایر است. در این سایت که حدود ۲۰ سال از فعالیت آن می‌گذرد علاوه‌بر جستجو بلیط هواپیما به مقاصد مختلف می‌توانید در هنگام رزرو هتل از آن کمک بگیرید.

سایت Hotwire.com پیشنهادات بسیار خوبی برای رزرو هتل ارائه می‌دهد و می‌توانید مناسب‌ترین هتل را با قیمت مناسب از هات وایر رزرو کرده یا بلیط هواپیما و هتل را به صورت تور رزرو کنید تا در هزینه سفر صرفه‌جویی زیادی کنید.

این سایت تا زمان نهایی کردن رزرو نام ایرلاین و زمان دقیق پرواز را مخفی نگه می‌دارد. اگر این جزئیات برای شما چندان با اهمیت نیستند می‌توانید پروازهای ارزان و رزرو هتل را از هات وایر انجام دهید.

سایت گوگل فلایتز (Google Flights)

گوگل فلایتز از دیگر موتورهای جستجو برای رزرو تور و بلیط هواپیما است که روش کار با آن مثل کایاک است. هنگامی که در سایت Google Flights جستجو و بلیط مورد نظر را پیدا کردید، این سایت شما را به سایت مستقیم شرکت هواپیمایی متصل می‌کند تا خرید خود را تکمیل کنید.

در سایت گوگل فلایتز می‌توانید قیمت‌ها و تاثیر تاریخ سفر بر روی قیمت‌ها را مشاهده کنید. به‌علاوه می‌توانید قیمت‌ها را ردیابی کنید تا زمانی‌که قیمت‌ها بالا آمدند بتوانید از قیمت‌های پایین استفاده کنید و با رصد این سایت امکان خرید بلیط یا تور با قیمت مناسب را خواهید داشت.

همچنین این سایت خرید بلیط هواپیما به تازگی اقدام به راه‌اندازی یک ویژگی برای پروازهای خارجی آمریکا کرده است، به این صورت که اگر پروازی را با نشان تضمین آن رزرو کنید، در صورتی که قیمت بلیط آن پرواز کاهش پیدا کند مابه‌التفاوت هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما بازگردانده می‌شود.

سایت تریواگو (Trivago)

از دیگر سایت‌های رزرو تور مسافرتی که در تاپ لیست سایت های هواپیمایی قرار دارد می‌توان به تریواگو اشاره کرد. این سایت که در ابتدا به عنوان سایت رزرو هتل شناخته می‌شد، در حال حاضر لیست پروازها را هم ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توانید قیمت‌ رقابتی بلیط هواپیما را از صدها منبع از جمله سایت خطوط هواپیمایی مشاهده کنید.

کار با سایت  Trivago.comبسیار ساده است، فقط کافی است در صفحه اصلی با وارد کردن تاریخ و مقصد سفر به جستجو بپردازید. همچنین این سایت شامل فیلترهایی مثل قیمت بلیط، تعداد توقف، نحوه حمل و نقل با اتوبوس یا قطار، نوع فرودگاه و بسیاری موارد دیگر است که حین جستجو می‌توانید با فیلتر کردن در زمان کمتری بلیط مورد نظر خود را جستجو کنید.

سایت کیوی (Kiwi)

اگر به دنبال یک سفر رفت و برگشت مطمئن با قیمت مناسب هستید حتما سری به سایت کیوی بزنید. این سایت که از جمله سایت‌های برتر رزرو بلیط است این امکان را به شما می‌دهد تا با بودجه و برنامه‌ای انعطاف‌پذیر بتوانید به کشورهای دیگر سفر کنید.

همچنین فیلترهایی مثل انواع حمل و نقل، مدت توقف، کشورها، ترکیب پروازها و بسیاری موارد دیگر در سایت Kiwi.com وجود دارند که می‌توانید با اعمال آن‌ها سریع‌تر بلیط خود را جستجو کنید.

با جستجو در این سایت برای رزرو تور و پرواز امکان پیدا کردن پروازهای مقرون‌به صرفه وجود دارد.

سایت الی گشت (Eligasht)

یکی از سایت‌های رزرو تور و بلیط هواپیما که مشابه سایت‌های خارجی است سایت Eligasht.com است‌. این سایت که کار با آن بسیار و سریع است و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید بلیط سفر داخلی، خارجی و رزرو هتل یا تور مسافرتی خود را در تاریخ و زمان مورد نظر به مقصد رزرو کنید، جز بزرگترین و مشهورترین سایت‌های گردشگری ایران است.

برای رزرو بلیط کافی است وارد سایت الی گشت شده و در قسمت جستجو با وارد کردن مشخصات و تاریخ سفر بلیط‌های هواپیما در تاریخ مشخص شده را مشاهده کنید.

همچنین اگر قصد سفری ارزان و مقرون‌به صرفه دارید بهتر است در روزهای عادی رزرو تور یا بلیط خود را از این سایت انجام دهید تا در هزینه سفر صرفه‌جویی کنید.

نکته‌ای که باید در مورد سایت الی گشت به شما بگوییم این است که این سایت دارای یک تقویم قیمتی پروازی و بلیط بسیار دقیق و به‌روز است که می‌توانید از روی آن مناسب‌ترین و ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما را بر اساس تاریخ و روز در هفته رزرو کنید.

حرف آخر

خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی از جمله مهم‌ترین کارها قبل از سفر است که اگر با آگاهی و دقت انجام شود علاوه‌بر خرید مطمئن و با کیفیت می‌تواند در هزینه سفر شما صرفه‌جویی کند. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط کنید درباره سایت‌های با تجربه و خدمات آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی