بازدید 4743
مدیر عامل بانک رفاه کارگران تأکید کرد

ضرورت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت‌پتروشیمی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 24 May 2023

ضرورت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی 

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، در گفتگو با خبرنگار«تابناک»در حاشیه امضای تفاهم‌نامه این بانک با شرکت تاپیکو با بیان این مطلب افزود: سال 1402 بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تحت عنوان سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است و شبکه بانکی کشور و از جمله بانک رفاه کارگران خود را موظف می دانند که از رونق تولید حمایت کنند.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: مجموعه های تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی از جمله این بانک و شرکت تاپیکو در راستای تحقق اهداف شعار سال اقدامات گسترده ای را آغاز کرده اند تا در قالب هم افزایی و کارگروهی بتوانند گام های اثر بخشی تعیین کننده ای در راستای رونق تولید و اشتغالزایی در کشور بردارند.

وی افزود: ظرفیت های ریالی و ارزی، انتشار اوراق گواهی سپرده خاص در راستای تامین مالی واحدهای تولیدی در بخش های مختلف اقتصادی(برای اولین بار توسط بانک رفاه اجرایی شده است)، استفاده از ابزارهای تعهداتی، خدمات الکترونیک و ... از جمله قابلیت های بانک رفاه کارگران در راستای توسعه همکاری های متقابل با مجموعه های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی از جمله شرکت تاپیکو است که می تواند در راستای تحقق اهداف شعار سال مورد بهره برداری قرار گیرند.

دکتر للـه‌گانی به نقش بانک ها در راستای شعار سال اشاره کرد و گفت: شبکه بانکی از جمله بانک رفاه در هر دو محور این شعار یعنی « مهار تورم » و « رشد تولید» می توانند نقش آفرینی کنند . بدون شک با کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی و مدیریت نقدینگی جامعه، مهار تورم و با حمایت اثربخش و هدفمند از واحدهای تولیدی، رونق تولید محقق خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان