بازدید 3329

حزب الله در جنوب لبنان مانور نظامی برگزار کرد

- حزب الله، امروز(یکشنبه) در تأکید بر آمادگی خود برای دفاع از لبنان به مناسبت «روز مقاومت و آزادی» یک مانور نظامی در روستای «عرمتی» در جنوب این کشور برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 21 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از الشرق الأوسط، در حالی که به نظر می رسید این مانور حاوی پیام های سیاسی و نظامی روشنی به داخل و خارج بود، این حزب در مانور خود از سلاح های سنگین مانند تانک و راکت انداز استفاده کرد و حمله به اراضی اسرائیلی از طریق انفجار دیوار حایل و ورود به آن راشبیه سازی کرد.

در پایان این مانور، «هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: «برای مقابله با هرگونه تجاوز و برقراری معادلات بازدارندگی همواره آمادگی کامل وجود دارد و امروز تنه یک بخش نمادین از آن را ملاحظه کردید.

وی با تهدید «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسرائیل و کابینه وی، عنوان کرد: «اگر به فکر گسترش تجاوزات خود هستید تا معادلاتی را که ما با خون و نیروی خود ساختیم تضعیف کنید، آماده خواهیم بود باران موشک های دقیق و تمام سلاح هایمان را بر سرتان بریزیم و روزهای سیاهی را شاهد خواهید بود که مثل آن را ندیده اید…اسرائیلی ها باید خوب بدانند که منظور ما چیست.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر