بازدید 4753

روش‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار مسکن

یکی از روش‌های مطمئن برای سرمایه گذاری، خرید مسکن است. درست است این راه به نسبت بازارهای مختلف امن است اما باز هم نیاز به داشتن اطلاعات بیشتر و دانستن نکات مهم است. به همین سبب به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 20 May 2023

روش‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار مسکن

برای اکثر افراد این تفکر اشتباه وجود دارد که نمی‌توان با مبلغ کم سرمایه‌گذاری کرد و سود بالایی را از بازار گرفت. این افراد بر این عقیده هستند که لزوماً باید مبالغ بالایی را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارند تا بتوانند سود قابل‌توجهی را از آن کسب نمایند. واقعیت این است که در جامعه امروزی روش‌های سرمایه‌گذاری با مبالغ کم بسیار گسترش‌یافته است. همان‌طور که اطلاع دارید یکی از ایمن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری مسکن است و در حال حاضر شرایطی ایجاد شده تا افراد بتوانند با مبلغ کم، سود بالایی را در بازار مسکن دریافت نمایند.

باتوجه‌به روند افزایشی قیمت مسکن در تهران و افزایش تورم در ایران خرید ملک دورازذهن به نظر می‌رسد؛ اما پروژه‌هایی در منطقه ۲۲ تهران وجود دارند که شما می‌توانید با پیش‌خرید آن صاحب‌ملک شوید. پروژه‌هایی که از اعتبار بالایی برخوردار هستند عبارت‌اند از: پروژه نیکان، پروژه افق فرتاک و پروژه نارنجستان ۵ که ما در این نگارش قصد داریم به بررسی بیشتر این پروژه‌ها بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت‌تری را پیشرو داشته باشید لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شرایط خرید اقساطی پروژه نیکان منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ یکی از مناطقی است که پروژه‌های زیادی را در حال ساخت دارد، شما برای انتخاب هر پروژه باید معیار‌های خود را در نظر بگیرید و باتوجه‌به موقعیت و شرایط پروژه آن را انتخاب نمایید. پروژه نیکان در یکی از بهترین لوکیشن‌ها در مروارید شهر منطقه ۲۲ قرار دارد. این پروژه توسط تعاونی ثمین اجرای دقیق در حال ساخت است که ما تصمیم داریم در این بخش به بررسی دقیق این پروژه بپردازیم.

شرایط پیش‌فروش و موقعیت مکانی پروژه نیکان

این پروژه در ضلع شمالی ایستگاه مترو وردآورد قرار دارد که تراکم مفید مسکونی این پروژه حدود ۷۰۰۰۰ مترمربع است و قیمت هر متر آن ارتباط مستقیمی با فازبندی امتیاز دارد. این پروژه دسترسی عالی به بزرگراه همت، حکیم و اتوبان تهران - کرج دارد و فاصله بسیار نزدیکی با باغ ملی گیاه‌شناسی، بازار بزرگ ایران مال، دریاچه شهدای خلیج‌فارس و شهربازی هزار و یک شهر دارد.

تعاونی مسکن ثمین زیر نظر اتحادیه رسا که وابسته به وزارت دفاع است کار ساخت این پروژه را به عهده دارد و همین موضوع موجب اعتبار بخشیدن و فروش سریع پروژه نیکان شده است. این پروژه در مرحله اتمام گودبرداری و شروع فونداسیون قرار دارد و سرمایه‌گذاری در آن به جهت رزومه قدرتمندش مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. مدت‌زمان پیش‌بینی شده ساخت این پروژه ۴۸ ماه از تاریخ اتمام فونداسیون محاسبه شده است.

شرایط خرید اقساطی پروژه نیکان به این صورت است که در ابتدا مجموع امتیاز و واریزی پرداخت می‌شود و اقساط ساخت بعد از پایان گودبرداری به‌صورت ماهیانه از اعضا اخذ خواهد شد. این نکته را به یاد داشته باشید که بعد از پیشرفت ۵۰% پروژه شما می‌توانید وام ۵۰۰ میلیون‌تومانی از بانک مسکن دریافت نمایید.

موقعیت مکانی و زمان تحویل پروژه افق فرتاک

روش‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار مسکن

 اغلب خریداران به دنبال پروژه‌ای با موقعیت و شرایطی عالی هستند تا بتوانند با خاطری آسوده سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند. پروژه افق فرتاک یکی از پروژه‌هایی است که رزومه و لوکیشنی عالی دارد و از شرایط پرداختی بسیار خوبی برخوردار است. یکی از نقاط قوت این پروژه، داشتن جواز ساخت و پروانه است که همین امر باعث اعتباربخشی به آن شده است.

این پروژه در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار دارد و دارای متراژ‌های ۵۵، ۸۵ و ۱۱۰ متر است. یکی از ویژگی‌های مثبت پروژه افق فرتاک، داشتن جواز است که موجب کاهش ریسک سرمایه‌گذاری شده است. یکی از مهم‌ترین عواملی که خریداران به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند، زمان تحویل پروژه است که برای پروژه افق فرتاک زمانی حدود ۴ الی ۵ سال پیش‌بینی شده است.

موقعیت مکانی این پروژه در زیبادشت قرار دارد و سازنده آن شرکت‌تعاونی کاشانه سازه است که زیر نظر اداره تعاون کشور قرار دارد. این پروژه شرایط ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در نظر دارد که به شرح زیر است:

  • ثبت در دفترخانه رسمی
  • دادن تعهد ضرر به سرمایه‌گذاران جهت عدم تأخیر در زمان تحویل واحد‌ها
  • دادن تعهد جهت تحویل سند به اعضا
  • درج‌کردن پلاک ثبتی پروژه افق فرتاک در قرارداد

دسترسی‌های پروژه افق فرتاک

شرایط پرداختی مناسب و دسترسی پروژه افق فرتاک موجب شده تا افراد استقبال خوبی را از این پروژه داشته باشند. این دسترسی عبارت است از:

  • دسترسی به بزرگراه‌های اتوبان حکیم، اتوبان همت و اتوبان تهران - کرج
  • دسترسی به دریاچه خلیج‌فارس
  • دسترسی به پارک جنگلی چیتگر
  • دسترسی به‌ ایستگاه مترو چیتگر
  • دسترسی به باغ ملی گیاه‌شناسی
  • دسترسی به مرکز خرید ایران مال
  • دسترسی به مرکز خرید بام‌لند
  • دسترسی به بازار میوه‌وتره‌بار، هایپرمارکت و فروشگاه شهروند
  • دسترسی به مجموعه آزادی
  • دسترسی به پارک آبشار تهران
  • دسترسی به پارک بوستان جوانمردان

اگر به دنبال پروژه‌ای با رزومه خوب هستید پروژه افق فرتاک می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

 پروژه نارنجستان ۵ انتخابی مناسب برای سرمایه‌گذاری

روش‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار مسکن

 یکی دیگر از پروژه‌های جدید در منطقه ۲۲ تهران، پروژه نارنجستان ۵ است که ساخت آن را تعاونی مسکن ابنیه آکام به عهده گرفته است. این سازنده دارای رزومه بسیار عالی است و هر زمان پروژ‌ه‌های را در دست می‌گیرد بلافاصله پیش‌فروش آن تکمیل می‌شود. یکی از مزیت‌های ابنیه آکام این است که کلیه پروژه‌هایی تکمیل شده را در کمترین زمان به مرحله تحویل رسانده است.

موقعیت مکانی پروژه نارنجستان ۵ در شمال بزرگراه همت قرار دارد و از مزیت‌های این پروژه دور بودن از هیاهو و نزدیک بودن به دریاچه است. این مجتمع‌ها بهترین گزینه برای افرادی هستند که تصمیم دارند با بودجه کم سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام دهند.

از دیگر ویژگی‌های این پروژه می‌توان به داشتن دفترچه عضویت ۲ دانگی اشاره کرد که متراژ قید شده در آن ۵۰ مترمربع در نظر گرفته شده است. زمان تحویل این پروژه ۴۰ ماه بعد از خرداد سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

دسترسی پروژه نارنجستان ۵

این پروژه دارای دسترسی‌های عالی برای تفریح و تردد است، در متن زیر به تعدادی از این دسترسی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی به اتوبان خرازی
  • دسترسی به اتوبان حکیم
  • دسترسی به بازار بزرگ ایران مال
  • فاصله‌ای ۵ دقیقه‌ای تا ایستگاه مترو وردآورد

این پروژه به جهت ۲ دانگی بودن گزینه عالی برای افرادی است که با هر بودجه‌ای به دنبال سرمایه‌گذاری‌های ایمن می‌گردند.

دلایل انتخاب منطقه ۲۲ برای زندگی و سرمایه‌گذاری

تهران یکی از شهر‌های بزرگ ایران است که جمعیت زیادی را درون خود جای‌داده است و امکان رشد و ترقی در این شهر به جهت پایتخت بودن آن بسیار است. مناطق مختلفی در تهران وجود دارند که می‌توان روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد؛ اما منطقه ۲۲ جزو مناطقی است که سرمایه‌گذاری در آن حاشیه سود بسیار خوبی دارد. در این منطقه پروژه‌های عظیمی در حال اجرا هستند که بهره‌برداری از آن‌ها می‌تواند ارزش این منطقه را به‌صورت تصاعدی افزایش دهد. پروژه شهربازی هزار و یک شهر، جزو بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه است که راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک استارت خواهد خورد. منطقه ۲۲ تهران یکی از جذاب‌ترین مناطق برای خرید مسکن است؛ زیرا کلیه ساختمان‌ها به شکلی مدرن طراحی شده‌اند و اغلب نوساز هستند.

جاذبه‌های گردشگری منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری است که در این بخش به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پارک آبشار 

یکی از مناطقی که می‌تواند انتخابی عالی برای گذراندن یک روز تفریحی باشد، پارک آبشار تهران است. این آبشار مصنوعی زیبا به جهت طراحی سنتی که دارد چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این پارک بهترین ویو را جهت عکاسی دارد؛ زیرا در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است. یکی از جاذبه‌های دیدنی این پارک برای افرادی است که به پرندگان علاقه خاصی دارند آن‌ها می‌توانند در این پارک از برج کبوتر یا حلزون دیدن نمایند.

مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال

ایران مال یکی از پروژه‌های تجاری فرهنگی ایران و خاورمیانه است که دارای امکانات بی‌نظیری مانند: شهربازی، هتل، مراکز خرید، پردیس سینمایی و مجموعه ورزشی است. یکی از مکان‌های دیدنی ایران مال باغ ایرانی نام دارد که شما با قدم‌زدن در آن می‌توانید از صدای آب و تماشای پرندگان لذت ببرید.

مجتمع تجاری بام‌لند

بام‌لند یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد. شما می‌توانید با بازدید از این مرکز هم خریدی تمام‌عیار را تجربه نمایید و هم از بودن در کنار دریاچه و فضای دلنشین آن لذت ببرید. وجود رستوران‌های درجه یک، کافه‌ها، برنامه‌های تفریحی متفاوت مانند: ماهیگیری، قایق‌سواری و... توانسته است بام‌لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز نماید.

جمع‌بندی

ما در این نگارش سعی کردیم شما را با ۳ پروژه آینده‌دار در منطقه ۲۲ تهران آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخاب درستی را در سرمایه‌گذاری خود داشته باشید. کلیه این پروژه‌ها دارای سازندگان با رزومه عالی و پرآوازه‌ای هستند که بیشتر افراد به جهت حضور این سازندگان پول خود را در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. ‌امیدواریم با مطالعه این متن بتوانید بهترین پروژه را انتخاب نمایید؛ اما اگر در این مسیر به چالشی برخورد کردید و نیاز به راهنمایی داشتید مشاورین املاک دیار ۲۲ با داشتن کادری مجرب و متخصص مفتخر است که هرگونه خدماتی را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

 انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی است و تحریریه تابناک مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار