بازدید 7312
۱
بسته ویدیویی «تابناک»

هشت پادشاهی اروپایی که دیگر وجود ندارند / سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / یازده خودرو قدرتمند برای آفرود / توفان تابستانی در استرالیا

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 17 May 2023

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

هشت پادشاهی اروپایی که دیگر وجود ندارند

در تاریخ پادشاهان بسیاری آمده و رفته‌اند و تاج و تخت پادشاهی دیر یا زود از میان رفته است. در این ویدیو با هشت سلسله پادشاهی مهم در اروپا آشنا شوید که در قرن بیستم پایان یافتند تا از بیش از بیست پادشاهی که در آغاز قرن بیستم در اروپا وجود داشت، سیزده پادشاهی در این قاره مدعی دموکراسی بماند.

 

 

سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق

در شرایطی که دولت آمریکا در سال‌های اخیر و در جریان جنگ سوریه، نگران سلاح ‌های شیمیایی شده، این کشور در اتحاد با رژیم بعث عراق، سکوت کرد. این موشن گرافی تاریخی، نگاهی به بزرگ ترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ است.

 


یازده خودرو قدرتمند برای آفرود

در این ویدیو شاهد بهترین خودرو‌هایی خواهید بود که می‌توان از آن‌ها برای آفرود افراطی استفاده کرد. این خودرو توسط کمپانی‌های مختلف تولید و عرضه شده‌اند که از خودروی ۱۰ تنی در آن‌ها تا خودرو‌های ۱۵۰ کیلوگرمی که تک نفره هستند. بسیاری از این خودروها با اهداف نظامی طراحی و تولید شده‌اند، ولی اکنون افراد غیر نظامی هم می‌توانند آن‌ها را تهیه کرده و در آفرود‌های خود از آن‌ها لذت ببرند. طرفداران آفرود این ویدیو را به هیچ وجه از دست ندهند.

 

 

توفان تابستانی در استرالیا

یک گروه حرفه‌ای با استفاده از دوربین «رد دراگون / RED Dragon» یک توفان تابستانی را در کانبرا و بریندابلا استرالیا ثبت کرده است. در این ثبت، از تکنولوژی OLPF دوربین رد و ترکیبی از فیلتر‌ها استفاده شده که نور‌های ثبت شده از خورشید و ابر‌ها را با کیفیتی متفاوت به تصویر کشیده است. این تصاویر را با کیفیت ۴K در تابناک می‌بینید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تغییرات جزو لاینفک زندگی بشر هستند چه بسا شاهان و امپراطوریها که در تغییرات جای خود را به دیگران و کشورهای جدید داده اند و خواهند داد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل