بازدید 3417

خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی استان تهران

کد خبر: ۱۱۷۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ 17 May 2023

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای وضعیت جوی این استان خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی براثر وزش باد شدید و آغاز روند افزایش دما از امشب، پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، از امروز تا روز جمعه (۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت) آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ساعات عصر تا شب روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرناکی، در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

از امشب تا روز جمعه روند افزایش دما و در روز یک‌شنبه (۳۱ اردیبهشت) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۸ اردیبهشت ماه) صاف گاهی وزش باد و در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۹ اردیبهشت) کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار