بازدید 4740

چگونه تراکنش‌های ناموفق را از"بانک‌ایران‌زمین" پیگیری کنیم؟

مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با مراجعه به سامانه و با ثبت نام در پورتال این بانک تقاضای عضویت را پر کرده و فرم‌های مربوطه اقدام کنند تا درخواست در اسرع وقت توسط بانک بررسی شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 17 May 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» به طور حتم امروزه برای همه ما‌ها اتفاق افتاده که موقع خرید اینترنتی یا برداشت پول از دستگاه‌های کارتخوان‌ها دستگاه یا سایت به مشکل برخورده و وجهی از حسابمان کسر شده است، اما در مقابل این مهم با رسید یا با یک صفحه مواجه می‌شویم که زده تراکنش ناموفق است؛ بنابراین چگونه می‌توانیم این امر مهم را پیگیری کنیم. 
دارندگان حساب‌های"بانکی ایران زمین" در صورتی که موفق به انجام تراکنش خود نشدند می‌توانند با ورود اطلاعات تراکنش خود مسئولان بانک را مطلع کنند تا درخواست در اسرع وقت توسط بانک بررسی شود و با با مراجعه به سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق می‌توانند از نتیجه تراکنش خود مطلع شوند.
براساس این گزارش افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه و با ثبت نام در پورتال بانک ایران زمین تقاضای عضویت را پر کرده و فرم‌های مربوطه اقدام کنند. در این سامانه چهار گزینه وجود دارد که افراد می‌توانند براساس مشکل به وجود آمده فرم مورد نظر (فرم پیگیری تراکنش خرید و برداشت ناموفق، فرم ورود اطلاعات انتقال وجه ناموفق، فرم پیگیری تراکنش انتقال وجه ناموفق و فرم ورود خرید و برداشت ناموفق) را پرکنند.
لازم به ذکر است که مشتریان باید دقت کنند که در صورت ثبت ناقص و عدم دریافت کد رهگیری فرم قابل پیگیری نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی