بازدید 2439

رئیس جامعه مدرسین: «گره کور» به کار مردم نزنید

حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶ 16 May 2023

به گزارش «تابناکم به نقل از تسنیم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است گفت: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید.

یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و گرامیداشت سالگرد شهید رستم بابایی و شهید گمنام در بردخون با حضور سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه برگزار شد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این آیین که در بردخون برگزار شد، خطاب به جوانان بیان کرد: شهیدان با تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات در جبهه‌ها هرگز گلایه نکردند و این جلسه پیام صبر استقامت و پایداری شهیدان در دوران سختی است که به نسل جوان منتقل می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری از ناکامی توطئه دشمنان خبر داد و افزود: دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم شکاف و گسست ایجاد کند، اما کور خوانده و مردم انقلابی و ولایی راه و مسیر شهدا را ادامه خواهند داد.

وی در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار