بازدید 4679
۸

خبر پژمانفر از مراحل رسیدگی به موضوع خودروها

رئیس کمیسیون اصل ۹٠ مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش واگذاری خودرو در هفته آینده و ارسال آن برای رئیس مجلس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 15 May 2023

به گزارش «تابناک»، وی در توئیتی نوشت: در خصوص واگذاری خودرو، کمیسیون اصل نود تا به‌حال به مطلبی غیر از مستنداتی که از مجلس دریافت نموده، به مستندات جدیدی دسترسی پیدا نکرده است. باتوجه به تصمیم مجلس، کمیسیون اصل نود، گزارش نهایی را هفته آینده جهت تصمیم‌گیری برای رئیس مجلس ارسال می‌کند.

در همین رابطه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با فارس با تاکید برا اینکه کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مأمور شدند تا موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و گزارش خود در این باره را ارائه کنند، گفته بود: بخش‌های مأمورشده برای تهیه این گزارش هرچه زودتر گزارش خود در باره دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را نهایی و نتیجه کار را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند.

وی همچنین تاکید کرد که کمیسیون اصل نود، حراست و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تلاش کنند تا این گزارش را قبل از انتخابات هیات رئیسه که بنا است در روز سه شنبه دوم خرداد ماه برای اجلاسیه چهارم برگزار شود، نهایی و اعلام کنند و اگر این امر محقق نشد، در مدت کوتاهی این کار را انجام دهند.

ابوترابی تاکید کرد: باید هرچه زودتر گزارش مربوط به این موضوع به صورت شفاف ارائه شود و مردم و همه نمایندگان آنها در مجلس در جریان اصل ماجرا قرار گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
طبق صحبت های آقای درویشیان لیست افرادی که از طریق رانت با شرکت صوری مذکور خودرو دریافت کرده اند در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته و با دستور رئیس جمهور جلوی آن گرفته شده است، حجت الاسلام رئیسی قبل از ریاست جمهوری، ریاست دستگاه قضا را بر عهده داشته اند و با شناخت کاملی که از قضات دارند می توانند جهت شفاف سازی موضوع، قضات ویژه ای را مامور بررسی پرونده مذکور کرده و با خاطیان شرکت صوری مذکور و کلیه افرادی که در این پرونده نقش داشته اند و اعتماد مردم را خدشه دار می کنند، برخورد قاطع کنند.
طبق صحبت های آقای درویشیان موضوع خودروهای رانتی قبل از تشکیل کابینه دولت سیزدهم بین شرکت صوری مذکور و افرادی که از این رانت استفاده کرده اند، صورت گرفته و دست دولت سیزدهم از چنین اتهامی مبرا است.
ماست مالی شد رفت
خوب خدا رو شکر این مسئله هم به خیر و خوشی ماست مالی شد رفت پی کارش
بابا کشش ندین یه شرکت سوری بود که معلوم هم نیست الان کجاست به نماینده های طفل معصوم بدون اینکه خودشون خبر داشته باشن خودرو داده لطلا میدونین چیه خود نماینده ها شاکی هستن چه وضعیه بدون اینکه خودشون خبر داشته باشن بهشون خودرو میدین!
کمسیون اصل نود که خودش در این کار دخیل هست
خودروهای تولید داخل بدلیل بالا بودن مصرف سوخت روزانه بین 105تا115 میلیون لتیر بنزین مصرف می کنند.
جناب پژمانفر مصرف متوسط خودرو های تولید داخل بین 10تا 12 لیتر در 100 کیلومتر مسافت است و در یک حساب سرانگشتی اگر مصرف خودرو ها نصف شود میزان مصرف روزانه بنزین بین53 تا57 میلیون لیتر خواهد بود و ایران نتنها کمبود بنزین ندارد بلکه بین 50تا57 میلیون لیتر روزانه توان صادرات هم خواهد داشت.
ولی چه کنیم که بعلت منافع شخصی بعضی از مسئولین اجازه این بهینه سازی تولید خودرو داده نمی شود و این همه منابع مالی مردم روزانه دود می شود وبه هوا می رود.
لازم بذکر است که هزینه بهینه سازی تولید خودروها از صادرات همین مقدار بنزین مازاد تامین خواهد شد.
جهت اطلاع جنابعالی روزانه 2350000بشکه نفت خام در کشور پالایش می شود که بیش از 80%آن تبدیل به سوخت بنزین-دیزل-گازمایع-نفت کوره می شود و فقط 20%آن خوراک واحدهای پتروشیمی می شود.درصورت بهینه سازی تولید خودروها بیش از 50% محصولات پالایشگاهها خوراک واحدهای پتروشیمی شده و باعث افزایش تولید محصولات پتروشیمی و افزایش اشتغال و همچنین افزایش صادرات خواهد شد. متاسفانه کو گوش شنوا.
مشخصه پژمانفر همانطور که پارسال از حقوق بازنشستگان مخابرات دفاع کرد و ماه ها این بازنشستگان را سر کار گذاشت معلومه این دفعه هم چطور در رابطه با قضیه خودرو مردم را سر کار خواهد گذاشت چون کسانی که این بلاها را که به سر مردم می آورند پژمانفر در مقابل آنها عددی نیست فقط حسن این کار برای این آقا اینه که درسته واسه مردم آب در نمی یاد ولی واسه ایشون کلی نون در می یاد.
گزارش بدرد خودت میخوره
این اقایون که به شدت منکر این موضوع شده بودند. هیات رئیسه رئیس مجلس حراست و ... چی شد پس؟ احسن به بیگی نماینده شجاع و کارامد و فساد ستیز.
قرار بودر بیگی را به دادگاه ارجاع بدید. حالابایستی اون نماینده ای که خودرو گرفته به دادگاه بره
البته بنده خدا بیگی دوره بعد تایید صلاحیت نمیشه قطعا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی