بازدید 3058

جزئیات پرداخت وام ازدواج و فرزند آوری

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 14 May 2023

 به گزارش تابناک اقتصادی، خانم باشی زاده با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در زمینه اختلال در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری گفت:‌ این سامانه بر بستر اینترنت فعال است و گاهاً به دلیل تراکم مراجعات به آن با کندی مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از بخش پشتیبانی سامانه، این مشکل نیز مرتفع شده است و متقاضیان گرامی می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی خاطرنشان کرد:‌ بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای سال جاری تا تاریخ 23 اردیبهشت ماه 1402 تعداد 216 هزار و 500 نفر متقاضی برای دریافت این تسهیلات ثبت ‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 35 هزار و 950 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 70 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین، از ابتدای امسال تا 23 اردیبهشت ماه، 44 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 25 هزار و 833 میلیارد ریال به متقضیان پرداخت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل