بازدید 3647

تاج: با نفوذ در AFC نمی‌شود مجوز یک باشگاه را گرفت

کد خبر: ۱۱۷۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 13 May 2023

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: اینکه مجوز حرفه‌ای صادر شود، نگاه اشتباهی وجود دارد و هر باشگاهی که حذف شود، دلایلش را به صورت واضح از سوی AFC و کمیته مجوز حرفه‌ای متوجه می‌شود. اینکه به خاطر باشگاهی، باشگاه دیگری را حذف کنیم، درست نیست. حتما باید دلایل حذف به باشگاه‌ها به صورت مشخص و با کدهای موجود در صدور مجوز حرفه‌ای اعلام شود. من وضع باشگاه‌های کشور را خوب می‌بینم. با این حال باید صبر کنیم تا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تصمیماتش را اعلام کند و بعد از آن AFC راستی‌آزمایی می‌کند.

تاج ادامه داد: نگرانی خاصی وجود ندارد. نه اینکه نگرانی نیست به این معنا که همه تیم‌ها مجوز حرفه‌ای بگیرند ولی اینکه نفوذی رخ دهد و فردی بتواند کاری کند، به این شکل نیست. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باید با سند یک تیم را حذف کند یا به آن مجوز بدهد.

او در ادامه درباره فرآیند بلیت فروشی الکترونیکی اظهار کرد: ما در هفته آخر هستیم و ان‌شاءالله مدیریت می‌کنیم. بلیت فروشی به طور کامل در اختیار باشگاه‌هاست. سازمان لیگ نقش نظارتی روی آن دارد که می‌تواند نقشش را زیاد کند. در شرایط فعلی، ورزشگاه آزادی مشکلاتی دارد. امیدواریم سال آینده به ترتیبی برسیم که بدون بلیت فروخته شده از طریق سامانه، فردی نتواند وارد ورزشگاه شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه آزادی از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است؟ گفت: من چنین چیزی را نشنیده‌ام و فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست