بازدید 2389
۱

انتقاد حماس ازسکوت جامعه‌جهانی درقبال رژیم اسرائیل

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ 12 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه گفت که سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایت اشغالگران علیه ملتمان در غزه، باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.

وبگاه فلسطینی «قدس پرس» بامداد جمعه گزارش داد که «حازم قاسم» در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه این سکوت ادامه منطق استانداردهای دوگانه جامعه جهانی در برخورد با مساله فلسطین است، گفت: «سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم ما در نواز غزه، این رژیم را به تشدید تجاوزات خود تشویق می‌کند.»

در همین حال؛ ابوحمزه سخنگوی گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه پنجشنبه تأکید کرد که پاسخ گروه‌های مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌ها آغاز شده است و همچنان با شلیک راکت، ادامه دارد.

وی تاکید کرد، با ترور فرماندهان و مجاهدان از سوی رژیم صهیونیستی، فقط عزم ما برای مبارزه با دشمن، جزم می‌شود.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین هم پنجشنبه شب در ادامه حملات موشکی به فلسطین اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که از مواضع خود عقب نشینی نخواهند کرد.

سه‌شنبه گذشته جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۲۹ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فلسطینی روز گذشته (چهارشنبه) «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
انتقاد حماس ازسکوت جامعه‌جهانی درقبال رژیم اسرائیل
سکوت جامعه جهانی به خاطر خسته بودن از قر زدن های بی جا و عملیات های تروریستی گروه حماس است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار