بازدید 2843

ایرلند: اسرائیل باید کشتار کودکان غزه را متوقف کند

وزیر خارجه ایرلند در سخنانی خواستار توقف درگیری ها در غزه شد به شکل غیر مستقیم از اسرائیل بابت کشتار غیرنظامیان از جمله کودکان در غزه انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 10 May 2023


به گزارش تابناک به نقل از شهاب نیوز، «میشل مارتین» با اظهار تأسف از کشته شدن غیرنظامیان در حمله اخیر اسرائیل به نوار غزه و شهادت سه فرمانده جهاد اسلامی به همراه خانواده هایشان از جمله دو کودک، گفت: «کشتار غیرنظامیان از جمله کودکان، غیر قابل قبول است و باید متوقف شود».

در همین راستا، وزارت خارجه اسپانیا نیز در بیانیه‌ای از اسرائیل خواست تا به قوانین بین المللی احترام بگذارد. این وزارتخانه همچنین خواستار توقف درگیری‌ها در غزه شد.

بامداد روز سه‌شنبه، ۹می منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۴۰حمله هوایی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جنبش جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است. در این حملات سه فرمانده جهاد اسلامی و 10 تن از اعضای خانواده آن‌ها از جمله سه کودک به شهادت رسیدند.

صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ می) نیز منابع فلسطینی، از آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن چندین نقطه در آن خبر داده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار