بازدید 4496
۱

تصاویر وانت پرچمدار ژاپنی لو رفت

ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ 09 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در صورتی که عکس لو رفته، واقعی باشد، این دومین باری است که عکس پرچمدار غول خودروسازی ژاپنی به بیرون درز می‌کند. ظاهراً این عکس در آخر هفته در وب‌سایت تویوتا پیدا شد و در Reddit پست شد، عکس پست شده نگاهی کاملاً رنگی به این محصول غول‌پیکر جدید از جلو دارد که در حال خاک‌بازی است.

از نظر کارشناسان وب‌سایت MOTOR۱ احتمال اینکه این عکس واقعی باشد، بسیار بالا است، چراکه چراغ های جلو که در تیزر رسمی تویوتا تاکوما به نمایش درآمده اند با آنچه در اینجا می بینیم مطابقت دارند. رنگ کامیون و سبک تصویر (پر کردن مقداری خاک در محیط خارج از جاده) بسیار شبیه به تیزر رسمی Tacoma TRD Pro در اوایل آوریل است و البته، ما تصاویر ثبت اختراع فاش شده از برزیل را داریم که در ژانویه منتشر شد و اولین درز اطلاعاتی تاکوما را رقم زد.

تصاویر وانت پرچمدار ژاپنی لو رفت

درز یا نه، می دانیم که تاکوما جدید در تریم های متعددی از جمله TRD Pro فوق الذکر در دسترس خواهد بود. تریم جدید Trailhunter نیز به‌عنوان آفرود دیگری که در کارخانه ساخته شده است، به خط تولید ملحق خواهد شد.

تصاویر وانت پرچمدار ژاپنی لو رفت

در مورد پیشرانه، نسل بعدی پیکاپ تراک یک گیربکس دستی شش سرعته را برای کسانی که می خواهند دنده های ردیفی داشته باشند ارائه می دهد. ما همچنین می دانیم که یک موتور هیبریدی I-Force Max در ترکیب قرار دارد، اما آیا همان V۶ توربوشارژ دوقلو از Tundra فول سایز است؟ در تاندرا، ۴۳۷ اسب بخار قدرت با ۵۸۳ پوند فوت گشتاور تولید می کند، اگرچه به احتمال زیاد تویوتا این موتور را تغییر می دهد یا یک I-Force Max چهار سیلندر برای تاکو کوچکتر ارائه می دهد.

ما به امید تایید صحت عکس با تویوتا تماس گرفتیم، اما سخنگوی این شرکت گفت که این شرکت "از دیدن شور و شوق پیرامون تاکوما جدید هیجان زده است و ما مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی در ۱۹ می هستیم."

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
مسوولین مواظب باشند تصاویر وانت های تولیدی داخل لو نره ضربه بدی خودرو سازی میخورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل