بازدید 2161

بازدید هیات وزارت دفاع عمان از دافوس ارتش

هیاتی از وزارت دفاع کشور عمان به منظور آشنایی و بازدید از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از این دانشگاه بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵ 08 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این دیدار با اشاره به پیشینه تاریخی روابط ایران و عمان بر اهمیت توجه به گزاره های مشترک و عمیق فرهنگی دو کشور تاکید کرد و گفت: ایران و عمان دارای روابط مشترک فرهنگی عمیق هستند.

امیر ولیوند با اشاره به تعامل مناسب نیروهای مسلح دو کشور در حوزه های آموزشی گفت: امروز تبادل دانشجو و بازدید هیئت های نظامی دو کشور ایران و عمان به نحو مطلوبی تداوم دارد و ما آمادگی داریم در زمینه تبادل اساتید با دانشگاه فرماندهی و ستاد عمان ارتباط داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: ما آمادگی داریم با توجه به تجربیات مختلفی که از دوران دفاع مقدس و بعد از آن کسب کرده ایم با کشور دوست و هم پیمان عمان این تجربیات را مبادله کرده و حتی آمادگی داریم که رزمایش های اموزشی را با کشور دوست و هم پیمان عمان برگزار نماییم.

در ادامه نیز هیات عمانی علاوه بر بازدید از دستاوردهای علمی و پژوهشی دافوس از موزه جنگ و اماکن آموزشی این دانشگاه بازدید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار