بازدید 3029
۲

واکنش ایران به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با استقبال از موفقیت سوریه در دستیابی به جایگاه و کرسی خود نزد اتحادیه عرب، این موفقیت را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ 08 May 2023

به گزارش «تابناک»، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: رفع اختلافات میان کشورهای اسلامی و همگرایی و هم‌افزایی میان آنان، دارای نتایج مثبت در ثبات و آرامش فراگیر و زمینه ساز کاهش مداخلات سودجویانه خارجی در مسائل منطقه است.

کنعانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از چنین رویکردی استقبال می‌کند.

گفنی است، کشورهای عضو اتحادیه عرب روز یکشنبه موافقت خود را با طرح بازگشت سوریه به این اتحادیه اعلام کردند.

شورای وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب در پایان نشست خود در قاهره با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی از سرگیری مشارکت دولت سوریه در نشست‌های این اتحادیه را اعلام کرد.

اتحادیه عرب در نوامبر ۲۰۱۱ عضویت دمشق را به حالت تعلیق درآورده و تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه آن وضع کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
یک کشور به حمایت از امارات در ادعای جزایر ایرانی خلیج فارس اضافه شد!! تمام هزینه هایش را هم ایران داد!!!!! هدف نهایی از این روش سیاست ورزی چیست که کشوری را چه از لحاظ مالی چه سرزمینی نجات دهید ولی بعد هیچوقت وامدار شما نباشد !!؟ سودان فلسطین لبنان عراق سوریه سنگال و .... همه اینها باید الان متحدان ایران باشند ولی حتی محل ایران نمی گذارند !!
افرین افرین !!!!!!!!!!!!!! بر این درایت و صلابت اقتصادی و سیاسی شما که دنیا رو انگشت به دهان کرده بیرونش دنیا رو کشته و داخلش هم ملت رو!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها