بازدید 2342

بنی گانتس بالاتر از نتانیاهو در نظرسنجی‌ها

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با انتشار نظرسنجی اعلام کرد که شرکت کنندگان در یک نظرسنجی، «بنی گانتس» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی را مناسب‌تر از «بنیامین نتانیاهو» برای پست نخست وزیری می‌دانند.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷ 08 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، بر اساس نظرسنجی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، احزاب ائتلاف کنونی ۵۲ کرسی در مقابل ۶۸ کرسی احزاب اپوزیسیون به دست می‌آورند.

طبق نظرسنجی کانال ۱۲، بنی گانتس با ۴۱ درصد، محبوب ترین گزینه برای ریاست کابینه است در حالی که ۳۱ درصد نتانیاهو را مناسب ترین گزینه برای تصدی این سمت می‌دانند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در مقایسه با یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از حمایت ۳۶ درصدی برخوردار شد در حالی که ۲۶ درصد از شرکت کنندگان به لاپید رأی دادند.

در نتایج نظرسنجی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز محبوبیت بنی گانتس افزایش داشته است، به طوری که ۴۵ درصد او را مناسب ترین گزینه برای تصدی پست نخست وزیری می دانند، در حالی که ۳۷ درصد نتانیاهو را مناسب می‌دانند.

پیش تر شبکه تلویزیونی صهیونیستی آی۲۴نیوز، کاهش محبوبیت حزب حاکم رژیم صهیونیستی را با عملیات گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی مرتبط دانست.

ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با حملات موشکی سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه گذشته مقاومت فلسطین و پاسخ به این حملات اعتراض دو حزب تندروی «صهیونیسم دینی» به رهبری «بزالل اسموتریچ» و حزب «عوتسما یهودیت» به رهبری «ایتامار بن گویر» به عنوان دو هم‌پیمان اصلی نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم را به همراه داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی