بازدید 4495

سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش

کد خبر: ۱۱۷۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 07 May 2023

پسر 12 ساله برای خرید اکانت بازی‌های آنلاین حساب مادرش را خالی کرد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید تجری رئیس پلیس فتای استان گلستان گفت: پس از دریافت شکایت زن جوانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، به همین منظور بررسی موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ تجری ادامه داد: با توجه به اظهارات زن جوان، مشخص شد حساب بانکی وی در چندین مرحله به صورت خرید اینترنتی و با مبالغی که مجموع آن بالغ بر80 میلیون ریال بوده مورد دستبرد فرد ناشناسی قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که فرزند زن جوان برای خرید اکانت بازی‌های رایانه‌ای آنلاین یا استفاده از امتیازات جانمایی شده در این بازی‌ها و گاهی رفتن به مراحل بعدی بازی، از حساب بانکی مادر خود و بدون اطلاع او مبالغ قابل توجهی را برداشت می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم پرونده که فرزند 12ساله خانواده است اذعان داشته با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی مادر و دسترسی به گوشی موبایل وی در مدت کوتاه خرید‌های درون برنامه‌ای بازی‌ها را انجام داده و سپس با زیرکی و در فرصت مناسب اقدام به حذف پیامک‌های بانکی دریافتی می‌کرده است. سرهنگ تجری با اشاره به اعلام رضایت پدر و مادر پس از اینکه مشخص شد فرزندشان متهم پرونده است،

به والدین توصیه کرد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آنها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی