بازدید 2319

صدرنشینی موقت سپاهان با امضای حکم سقوط مسجدسلیمان

کد خبر: ۱۱۷۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 05 May 2023

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ امروز جمعه با برگزاری دیدار نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی پیگیری شد.

اشکان خورشیدی با کمک‌های مهدی سیفی و اسماعیل احمدی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نفت مسجد سلیمان که با ۱۶ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، برای زنده نگه داشتن امیدهای اندک صعودش چشم به امتیازهای این بازی خانگی داشت، در طرف مقابل اما سپاهان که با پرسپولیس و استقلال یک جنگ تمام عیار و میلیمتری را در صدر جدول برای قهرمانی دارد، تنها برای سه امتیاز به مسجد سلیمان آمده بود.

خورشیدی در حالی سوت آغاز مسابقه را به صدا در آورد که هم نفت و هم سپاهان با ارائه یک فوتبال هجومی و با استفاده از شوت‌های از پشت محوطه جریمه به دنبال رسیدن به گل بودند اما این تلاش‌ها در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را اما این سپاهان هجومی‌تر شروع کرد و در دقیقه ۴۸ کرنر ارسالی رامین رضائیان را نیلسون جونیور تبدیل به گل سپاهان کرد تا این تیم اصفهانی در مسجد سلیمان یک بر صفر جلو بیفتند.

سپاهان خیلی زود به گل دوم هم رسید و در دقیقه ۵۴ ضربه نه چندان محکم فرشاد احمدزاده در شش قدم روی ارسال امید نورافکن با اشتباه سینا بختیاری‌نسب دروازه نفت، وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه مسابقه ۲ بر صفر شود.

در ادامه، نفت که با این باخت چیزی برای از دست دادن نداشت، سعی کرد با یک فوتبال رو به جلو سپاهان را تحت فشار بگذارد اما باز هم این شاگردان ژوزه مواریس بودند که با میدان‌داری و کنترل جریان بازی، سعی در حفظ نتیجه و گل‌های زده داشتند.

در نهایت سپاهان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و با ۵۹ امتیاز به صورت موقت و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کند.

نفت هم ۱۶ امتیازی و در انتهای جدول باقی ماند و به سقوط به دسته اول نزدیک شد.

 

ترکیب اولیه نفت مسجد سلیمان:

سینا بختیاری‌نسب، محمدمهدی احمدی، رضا یزدان‌دوست، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، میثم نقی‌زاده، امین هاشمی‌فرد، محمد خرم‌الحسینی، پیمان میری ، اسماعیل بابایی و آریا برزگر.

سرمربی: ابراهیم اشکش

 

ترکیب اولیه سپاهان:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده و عیسی مرادی

سرمربی: ژوزه مورایس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی