بازدید 4950

واکنش شدید استقلال؛ ننگ بر سازمان لیگ!

کد خبر: ۱۱۷۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 04 May 2023

سرپرست تیم فوتبال استقلال به تغییر محل بازی پرسپولیس و پیکان واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا بر اساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم ولی این اتفاقات باور کردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم. 

واکنش شدید استقلال؛ ننگ بر سازمان لیگ!

وی افزود: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟ 

طاهری در پایان افزود: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم گیر نباید بی طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم گیری شائبه برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آن‌ها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آن هم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرکار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴
من یک استقلالی ام ای کاش تو ورزشگاه ازادی پرسپولیس رو‌میزدیم چرا فرافکنی اخه ؟!!!
بازم اینا شروع کردن
الحق و انصاف این ایراد محل بازی. وارد است من پرسپولیسی هستم ولی اینجا به. استقلال. که. در کورس مسابقات هست ظلم شد
بجای داد و هوار راه انداختن و بالا وپایین پریدن تلاش کنید پرسپولیس را در زمین شکست بدید
داداش تا همینجام که اومدی با پنالتی های دقیقه ۹۴بوده و مربی‌های استقلالی تیم‌های لیگ
آقای طاهری ننگ برای کسانی است که پول بیت المال را میگیرند و کرور کرور به باد فنا میدهند از ادبیاتتان خجالت بکشید !
ناراحتی؟ از ایران برو
خداوکیلی راست میگه
چرا متوجه نمیشید خودشون خواستن
تو فکر کردی بازی در کرج بود دیگه پرسپولیسی وجود نداشت؟! همه استقلالی ها به خوبی میدونن و در همه جا دیدن چند برابرشون پرسپولیسی وجود داره. ضمنا اگه عرضه داشتید بازهم قهرمان میشدید و مثل بدبختها دنبال بهونه نبودید بماند که پارسال چقدر واستون پنالتی گرفتن..
مدیرعاملشون رفته گفته موافقیم حالا سر و صدا راه انداختن که مثلا جو را متشتج کنن و ...
زمین بازی میشه عوض بشه ولی زمان لازم نه چون سوگلی ناراحت میشه. افشاریان هم که تو جنگ زرگری با عسگری گفت بدارین بعد از لیگ من جواب میدم فعلا قهرمانی بلامنازع داوری ببخشید پرسپولیس مهمتره
واقعیت اینه که پیکان نتیجه بازی را به پرسپولیس به قیمت عواید مالی بازی فروخته و جامعه شریف ورزشکاران هم همه نظاره گر هستند.
بیژن خان! خجالت بکش که در مورد قهرمانی فصل قبل ابنگونه سخن می گویی. خدمات فدراسیون و یازمان لیگ در قهرمانی پرشبهه تیم سما بارها از سوی منتقدان و برنامه های مختلف ثحه گذاری شده. فرافکنی نکنید. شما دارید تقاص ظلم به بازیکنانی نظیر کاوه رضایی رو پس میدید که عملا فوتبالش رو نابود کردید. تقاص پولهایی رو میدید که به باد دادید مثل هواپیمای اختصاصی، ناهار ۷۰ نفری و ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی