بازدید 1820

وزرای انتخاب شده در تراز اداره کشور نیستند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: وزرای انتخاب شده در تراز اداره کشور نیستند باید عناصری قوی تر و هماهنگ تر انتخاب می شد تا بتوانند کمک کار مردم باشند
کد خبر: ۱۱۷۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 03 May 2023

به گزارش «تابناک». منصور حقیقت پور، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با منیبان، در رابطه با نقد طیفی از اصولگرایان به عملکرد رئیسی در عین حمایتی که برای پیروزی او در انتخابات کردند، اظهار کرد: قشری از اصولگرایان این سوال را از آقای رییسی دارند چون برای او سنگ تمام گذاشتند، مجلس و دولت یکپارچه تشکیل شد ولی ما هیچ تغییر جدی بر سر سفره های مردم و بر کف زمین ندیدیم. تغییراتی که ملموس باشد و در سطح زندگی مردم دیده شود امروز حس نمی شود. مردم توقعی منطقی تر و بهتر داشتند و متاسفانه این تحقق نیافت، می بینیم روز به روز شرایط بغرنج تر می شود به ویژه به لحاظ اقتصادی وضعیت بسیار سخت است.
 
او افزود: وزرای انتخاب شده در تراز اداره کشور نیستند باید عناصری قوی تر و هماهنگ تر انتخاب می شد تا بتوانند کمک کار مردم باشند. یک گروه و جناح خاص با تعلقات خاص نمی تواند توقعات مردم را بر طرف کند. نوع نگاه برای حل مسائل مردم را، آنگونه که مدنظر رهبری باشد بر سر سفره ملت نمی بینیم.

حقیقت پور تاکید کرد: ما برای حل مشکلات اهتمام لازم می خواهیم. تصمیمات فی البداهه و تصمیمات دستوری سریع و غیر کارشناسی نمی تواند مشکلات را حل کند. هر حرف و تصمیم رییس جمهور را باید پنج شش دانشگاه تایید کند. ما نیاز داریم رییس جمهور چند تصمیم اساسی بگیرد. نیاز نیست رییس جمهور استان به استان برود. نیاز است رییس جمهور حرف پخته و علمی بزند. خروجی حرف پخته و علمی از دانشگاه ها و مجامع علمی است.  

این چهره سیاسی اصولگرا با اشاره به جلسه اخیر مجلس و استیضاح وزیر صمت، ادامه داد: استیضاح حق مجلس است و باید وزرا را استیضاح کند، برخی وزرای این دولت هم حتما باید استیضاح شوند، مثلا وزیر جهاد، ایشان نباید کار را به اینجا می رساند که مرغ و تخم مرغ از سفره های مردم پر بزند. آقای رییسی این وزیر را آنقدر نگه داشت که این وضعیت را برای مملکت ساخت. باید خیلی وقت پیش در مورد ایشان تصمیم گیری می شد. یک اکیپ خاص و آدم هایی خاص را سر کار گذاشته اند و با اقداماتی غیر علمی و غیر فنی مردم را دچار مشکل کرده اند و به کشور صدمه زده اند.

او در پایان گفت: مردم دغدغه معاش و آتیه دارند. این همه شعار دادند؛ کسانی که باید برای جوانان شغل ایجاد کنند امروز کجا هستند؟ آن مسئولین امروز، در کدام وزارت خانه هستند؟ این وضعیت مدیریتی پاسخگوی مسائل و مشکلات ما نیست. افراد لایق را به حاشیه رانده اند و  کافی است آقای رییسی به این ها اطمینان کند و آن ها را بپذیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها