بازدید 126914

تشییع پیکر شهید «حمیدرضا الداغی» با حضور پرشور مردم سبزوار / بچه خوش‌تیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که دو شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای دو دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بودند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 02 May 2023
تعداد بازدید : 38460

 

 

تابناک _ مراسم تشییع شهید آمر به معروف "حمیدرضا الداغی"، صبح روز سه‌شنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی، در زادگاهش شهر سبزوار برگزار شد.

در این مراسم که با مشارکت پرشور مردم بخصوص جوانان و نوجوانان برگزار شد، تشییع پیکر مطهر این شهید از مقابل مسجد تاریخی جامع سبزوار انجام گردید.پیکر این شهید پس از اقامه نماز، بر دوش مردم شهیدپرور سبزوار در مسیر خیابان های بیهق و شهدا به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر، تشییع شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و برخی دیگر از مسئولان کشوری و استانی، در آیین تشییع شهید غیرت حضور داشتند.

همچنین شمار بسیاری از دوستداران و ارادتمندان این شهید که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده بودند، از شهرها و استانهای مختلف، برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافتند.

علاوه بر مردم سبزوار، شماری از اهالی شهرستان های همجوار نیز در این مراسم معنوی حضور داشتند و این رویداد با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس، پوشش داده شد.

 

 

 

تشریح وضعیت پرونده شهید الداغی/ ماجرای آزادی یکی از متهمان

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی ،توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.

شهید حمیدرضا الداغی ساعت ٢١ روز هشتم اردیبهشت در یکی از معابر شهری سبزوار به منظور دفاع از همشهریان خود از سوی چند جوان به شدت مورد اصابت ضربات سلاح سرد قرار گرفت و شهادت رسید.

بلافاصله پس از این حادثه با دستور قضائی، اکیپ جنایی تحقیقات خود را آغاز و در کمتر از ده ساعت ضاربین شناسایی و به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر شدند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی این پرونده ۴ متهم دارد.

غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده گفت: متهمان بعد از دستگیری تفهیم اتهام شدند و برای یک متهم قرار بازداشت موقت، برای متهم دیگر به علت سن زیر ۱۸ سال قرار نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و برای دو متهم دیگر قرار قانونی متناسب صادر شد.

وی با اشاره به سابقه یکی از متهمان پرونده گفت: طبق پیگیری‌ها، یکی از متهمان این پرونده که در حال حاضر زیر ۱۸ سال دارد در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۱۲ در یک نزاع دسته جمعی شرکت داشته که منجر به قتل یک نفر شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، افزود: وی در همان زمان دستگیر و به عنوان یکی از متهمان پرونده با قرار بازداشت موقت در کانون اصلاح و تربیت نگهداری شد.

صادقی با اشاره به اینکه متهم سابقه خودزنی‌های متعدد داشته است، گفت: پس از انجام تحقیقات، متهم با صدور قرار متناسب به قید وثیقه از زندان آزاد می‌شود. پرونده مورد اشاره نیز در حال رسیدگی و به دلیل برخی پیچیدگی‌های آن از جمله ضرورت شناسایی متهمان اصلی قتل هنوز منجر به صدور رأی نشده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، با اشاره به برخی ادعاها در فضای مجازی درباره اینکه این متهم مشمول عفو اخیر شده است، گفت: متهم مورد اشاره شامل هیچ گونه عفوی نشده و در ۱۴۰۱/۸/۹ با قرار قبولی وثیقه تا صدور حکم از سوی دادگاه، موقت آزاد شده است.

وی تاکید کرد: پرونده شهادت حمیدرضا الداغی به صورت ویژه و با قید فوریت در حال پیگیری است و با عوامل این حادثه تلخ برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

روایتی درباره شهید «حمیدرضا الداغی»؛بچه خوش‌تیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!

یک فعال رسانه‌ای درباره «حمیدرضا الداغی» جوانی که در درگیری با مزاحمان نوامیس به شهادت رسید، نوشت: «همون جوان خوش‌تیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ… .»

مهدی عرفاتی فعال رسانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود خاطره‌ای قدیمی از «حمیدرضا الداغی» شهروند سبزواری که در دفاع از دو دختر جوان به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید، نوشت: «شهید حمیدرضا الداغی هم‌دانشگاهی من بود. اواخر دههٔ هفتاد. من ارتباطات می‌خوندم و حمید حسابداری (اگر اشتباه نکنم). من بچه مذهبی دانشگاه بودم و اون بچه خوش‌تیپ دانشگاه. ظاهراً هیچ صنمی با هم نداشتیم. ماجرای آشنایی ما برمی‌گشت به جنجال و نزاعی که سرِ مسابقات فوتبال دانشگاه به راه افتاد. وسط بازی تیم ما، مدافع حریف یه خطای ناجور روی من کرد. من بلند شدم و اعتراض کردم. بازیکن حریف فحاشی کرد و من یه لحظه خون به مغزم نرسید و درگیر شدم. در کسری از ثانیه، ۷-۸ نفر ریختن رو سر من و کأنه با قاتل پدرشون طرف هستن… زیر مشت و لگد و فحاشی‌ها، حمید رو دیدم که به هواخواهی من وارد معرکه شده و داره یکی پس از دیگری رو می‌نوازه… .

تا جایی که یادمه ورزشکار بود و حتی توی مسابقات رزمی هم اسم و رسمی داشت. دعوا که تموم شد متوجه شدم هر دوی ما رو با تیزی نشون کردن؛ من گوش راستم و حمید گوش چپ… رفتیم بیمارستان و سهم هر کدوم سه چهارتا بخیه شد و گوش‌هامونو پانسمان کردن. از فردا توی دانشگاه معروف شدیم به گوش‌بریده‌ها…

شکایت کردیم و دادگاه برامون طول درمان برید و دیه. ۲۵۰ هزار تومن برا ضارب دیه بریدن. بابای طرف اومد به التماس و خواهش که ببخشیمش. یه کارگر ساده بود که یحتمل ۲۵۰ هزار تومن، حقوق چند ماهش می‌شد. از دست پسرش شاکی بود. حمید با همون برخورد اول راضی شد و منم راضی کرد که ببخشیمش و بخشیدیمش…این ماجرا شد دلیل دوستی منِ بچه مذهبی دانشگاه با جوان اول خوش‌تیپ و خوشگل دانشگاه.

پریشب یکی از رفقای دانشگاه بهم پیام داد که حمید الداغی به رحمت خدا رفته. دروغ نگم، اولش نشناختم تا اینکه عکسشو برام فرستاد. حالا همون جوان خوش‌تیپ و خوشگل دانشگاه، پشت اسمش کلمه شهید نشسته و منِ بچه مذهبیِ پرادعا هیچ…»

بچه خوش‌تیپ دانشگاه شهید شد؛ منِ بچه مذهبیِ پرادّعا هیچ!

جمعه گذشته یعنی هشتم اردیبهشت ماه، وقتی دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های شهر سبزوار برای دو دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و آنها را مورد اذیت و آزار قرار دادند، «حمیدرضا الداغی» برای نجات دختران، پس از تذکر به مزاحمان نوامیس، با آنها درگیر می‌شود. در این درگیری، اوباش او را با چاقو مورد حمله قرار می‌دهند و دقایقی بعد این جوان بر اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد. او پدر دختری ۱۳ ساله بود که برای حفظ امنیت دو دختر جوان به مقام شهادت نائل آمد.

 

تعداد بازدید : 38319
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱۲۰
انتشار یافته: ۱۱۹
روحش شاد
امیدوارم به نفع تفکرات و جریان های خاص مصادره نشود و بگذارند یک شهید بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بله از بچه های انقلابی که آبی گرم نمی شه مگه لوتی ها به داد عقت جامعه برسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
همون ب بسم الله مصادرش کردن به عنوان شهید امر به معرف البته مردم دیگه مردم سالهای قدیم نیستند با این حرفها احساسی بشن و میدونن چی به چی هستش مخصوصا نسل جدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
ایشون یه شخص عادی از همین مردم عادی است که هر روزه توی کوچه وبازار می بینیم
چرا همه چی را میخواین مصادره به مطلوب کنید؟
ایشون نه آمر به معروف بوده نه ناهی منکر یه شخص عادی از همین مردم عادی که شماها از بس تو حاشیه اید نمی بیندشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
جریان خاص فقط به حملات ماستی واکنش نشون میده و گرنه این مسائل خیلی مهم نیست
اگر هم واکنش نشون بده ، میگه این یک نفله شدن است
سیدمهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
در تصاویر دیده میشد عده ای معدود و فرصت طلب بنر حجاب به دست گرفته بودند!!! به نظرم این افراد باید از جمعیت اخراج میشدند
خوب با این حساب تعداد بسیاری از افرادی که تاکنون برای دفاع از افراد دیگر در درگیری های خیابدنی با قتل رسیده اند باید شهید حساب شوند. در ضمن مشکل تابناک و اصولگزا جماعت اینه که تصور می کنه مخاطب نسبت به پارامتر زمان حساس نبست و متوجه نمی شه که اگر چنین قتلی یک سال پیش رخ می داد شما اینقدر براش تینر درشت نمی زدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
انسانهایی که حاضر بهشن در دفاع از دیگران کشته شوند زیاد نیستند این شهید بزرگ به همه یادآور شد وظیفه مردان درصورت نیاز دفاع از زنان است
مگر هر کی در درگیری کشته میشود "شهید است "؟ اون کسی هم که در درگیری با سارق ویا زورگو و........کشته میشود "شهید است "؟
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
کسی که برای دفاع از ناموس مردم کشته میشه شهید است ، این بنده خدا میتونست مث شما و خیلی های دیگه از کنار ماجرا ب بگدره و الان کنار دخترش باشه ..اگر اون دخترها ناموس جنابعالی بودن و ایشون الان در درگیری با اون ارادل کشته میشد از نظر شما شهید بود؟؟؟
فیلم لحظه شهدات ایشون رو ببنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بله شهید واقعی همین فرد است که به خاطر دفاع از هموطنش کشته شد و نه دفاع از خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
یک مرد واقعی بود و جاودانه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بی سواد اتفاقا اون هم شهیده
دفاع از جان و مال و ناموس مظلوم و مسلمان واجب است و اگر در این راه کشته شوی در حکم شهید هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
این نظر شماست.. نظر بنده اینه که اتفاقا این عزیز لایق عنوان شهادت هست... اگر مصادره به مطلوب نکنند و به قول دوستمون اجازه بدهند که یک شهید باقی بمونه
مری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
ابه اشتباه منفی دادم
خدایا ببخش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
برای امر به معروف و نهی از منکر رفته جلو به او حمله کردند بقیه ماجرا بازی سیاسی هست و بقیه هم تلیغات رسانه ای برای موجه جلوه دادند کار اون خدابیامرز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
خوابی آب صورت بزن
محمد ت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله روایت دیگرمی فرمایند: «هر که در راه دفاع از خانواده خود به ستم کشته شود، شهید است، و هر که در راه دفاع از مال خود مظلومانه کشته شود، شهید است و هر که در راه دفاع از همسایه خود به ستم کشته شود شهید است و هر که در راه خدا کشته شود شهید است. هر که در راه دفاع از جان خود بجنگد و کشته شود، شهید است. هر که در راه دفع ستم از خود کشته شود شهید است. هر که در راه دفاع از مال خود کشته شود شهید است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
هیچ امر به معروفی جلو چاقو کش نمیره
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
شهید فقط رستم قاسمی
اینو بهش می گن انسانیت و غیرت و ناموس پرستی ...یه عده هم می خواستن موج سواری سیاسی کنن به نام خودشون ..ولی خانواده این شهید گفتن که متعلق به هیچ حزب سیاسی نیست ....گویا یکی از افرااد ضارب سابقه دار هم بوده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
این شهید نشان داد انسانیت هنوز زنده است
این قدم ها مثل خاری تو چشم دشمنان این ملته، بخدا هر قدمی در این راه ، باقیات صالحلت آخرت ماست. اونایی که باید بسوزید خوب ببینید مردم ایران ملتی مسلمان ، با ایمان هستند با فریب چهارتا دختر که خواهر های گرامی ما هستند که کشف حجاب کنند اسلام از بین نمیره، همین طور که قبلا نرفت و در آینده هم نخواهد رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اگر به اختلاف نظرها احترام گذاشته بشه همه چی حل میشه
تصویر را زوم کنید . رامبد جوان . شهاب حسینی . افشار و کلی سلبریتی حساس به امور کشور را خواهید دید . فقط چون نمی خواستند لباس های چند ده میلیونیشان کثیف شود ، اندکی با فاصله ایستاده اند ( حدود چند صد کیلومتر )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
مملکتی که برای زندگی آبرومند بهترین جا بود را امثال مسیح علی نژاد وسلبریتی ها به گند کشیدند وهروز خبر قتل وچاقوکشی می شنویم آیا این چیزها درشان کشور ماست شاید ازاین راه دنیای خودرا آباد کرده باشند اما موقت است خدا به خفت خواری دچارشان کندکه همه را به درسر انداخته اند
ناشناس
| Russian Federation |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
آقازاده های معروف هم بودند؟ همونا که ساعت چند میلیاردی دست می کنند
خدا رحمت کنه این شجاع دل رو .
پلیس کجا بوده که به ناموس مردم در خیابان تعرض شده ؟
وظیفه پلیس تامین امنیت است
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
پلیس که نمیتونه یک‌ متر به یک متر سرباز توی خیابون ها و کوچه ها بزارن ، که اومدی میگی پلیس کجا بوده !
یه مشت ... هم بهت لایک دادند
کجای دنیا پلیس وجب به وجب حضور داره !؟
وظیفه پلیس تامین امنیت بوسیله دستگیری و اجرای حکم
علیه مجرم هست ، نه بادیگاردی از ۸۰ میلیون نفر آدم .
فقط دنبال هوچی گری و سیاه نمایی هستید .
آرزو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
برو دست خدا مگه پلیس خدا هست که همه جا باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
نه اینکه تو کشورهایی که امنیت هست یک متر یک متر پلیس ایستاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
وقتی با ارازل و اوباش برخورد لازم صورت نمیگیرد شاهد چنین صحنه های در جامعه هستیم
هیچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
کسی نگفت متر به متر پلیس باشه ، اگر جای تنظیم دوربین ها روی موی دختران و بازداشت و پلمپ و ... مشغول وظیفه اصلی شون بودن و زنگ می زنی یک ساعت بعد نمی اومدن این وضع مون نبود
خداوند ایشان رو رحمت کند و به خانواده اش صبر عنایت فرماید. احسنت به غیرت ایشون
دمت گرم با غیرت، روحت شاد... ضاربان و قاتلان که جرثومه های فساد هستند باید به اشد مجازات برسند
فقط اعدام
ایرانی باشی و بیغیرت مگه میشه .مگر جزء غربزداه ها باشی که می گفتند ما ناموس کسی نیستیم.درود براین شهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
از منفی هایی که خوردی مشخصه که چند نفر با نظرت موافقند
غیرت داشتند یک امر دینی هست و خیلی وقته که دیگه مردم رو نمیشه با دین فریب داد
این چاقو کش رو در ملاء عام اعدام کنید که دیگه مزاحم ناموس مردم نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
ناموس چه چرندیه
اون دختر دوست داره اونجوری بگرده
اون پسر هم دوست داره اونجوری رفتار کنه

پیدا میشه امر به معروف کنه و کشته میشه

حتی دخترها خودشون تعجب کردن از ورود و لگد پراکنی این بنده خدا ، پسر لباس زرده که همراه ضاربه وسطه دعوا داره با دخترها صحبت می کنه
همچین که می بینن پسره داره کشته میشه هم ضارب .
هم دخترها فرار می کنند

حالا صدا وسیما دختر رو برداشته اورده ی حجاب سفتی هم سرش کرده ،
دختره میگه اگر این نبود من رو برده بودند
پسره شده بسیجی شهید
اون جوون 16 ساله هم شدن اوباش و اراذل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
چاقو کشی اینجوری وسط خیابان بخاطر چی؟
باید فوری اعدام شود
لوتی و بامرام بود نه آمر به معروف لطفا مصادره نکنید. خدایش تا کی می خواین از همه چیز و همه کس سواستفاده سیاسی بکنید؟؟؟
چرا این اراذل را اعدام نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
چون تا بیان اعدام کنن
یکیشون میشه بچه
یکیشون میشه ورزشکار
یکیشون میشه معترض بی گناه
یکیشون میشه دانشجو

نه به اعدام
روحش شاد
این چه تیتر کج سلیقه ای بوده انتخاب کردید؟؟؟ مگه آدم خوش تیپ نمی تونه شهید بشه؟ چرا خوش تیپی را در مقابل مذهبی بودن فرض می گیرید؟
خداروشکر هیچ نداشته باشیم امنیت داریم
پیام تشییع جنازه باشکوه مردم بسیار روشن است.اراذل واوباش امنیت روانی مردم را گرفته اند قوانین بازدارنده نیستند.کسی که سابقه تکرار شرارت خشن منجر به جرح وقتل است حتی با وثیقه سنگین نباید در جامعه رها باشد.اینها اگر بیمارند در آسایشگاه های روانی واگر شرورند باید در مناطق بدآب وهوا دوران محکومیت خود را کاملا طی کنند در واقع باید فقط وقتی آزاد شوند که نیروی شرارت آنها سترون وعقیم شده باشد .به زبان ساده آدم شده باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
نه به اعدام
یک بی ادعا شهید میشود و چند مدعی در کوچه ای نه چندان تاریک در مقابل دیدگان رهگذران و ماشینهایی که هر از گاهی در حال عبورند مشغول معاشقه. بسیار قابل تامل و نگران کننده است که اراذلی به خود اجازه میدهند وسط خیابان دختری را به زور با خود ببرند و به نوامیس مردم تعرض کنند و برایش آدم بکشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اگه بیکاری و تورم وهزار تای دیگه نداریم ما در عوضش امنیت داریم
صدها بار گفته شده این ارازل چرا آزاد هستند
این چه قوه قضاییه هست ما داریم

فقط اعدام در ملا عام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
نون ندارند بهشون بدن آزادشون میکنند
امر به معروف نبوده .یک جوان باغیرت بوده .بیخود به حساب بسیج نگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اینکه رفته گفته دختر مردم رو نبرید یعنی امر کردن به یک کار خوب
این یعنی امر به معروف

بابا یکم سوادتون رو ببرید بالا تو رو خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
مهم غیرت و انسانیتش هست که نشون میده با وجود تبلیغات و سبک زندگی های جدید هنوز هستند کسانی که به دیگران اهمیت میدن و بی تفاوت نیسند
حالا عضو بسیج نباشه هم مهم نیست
شاید زندگیش رو که مرور کنی ببینی مثل بسیجی ها توی اردوهای جهادی و سیل و زلزله هم ورود می کرده و بی مزد و منت به ملت خدمت می کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
تا اونجایی که ما دیدیم امر به معرفها فقط با بی حجاب ها برخورد میکنند و کاری به چاقوکشها و هیچ مورد دیگری ندارند
پلیس نداره سبزوار ؟ یا مردم دیگه متوجه شدن ۱۱۰ نیم ساعت بعد میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
پلیس درگیر فیلم برداری از تار مو هستش
نتیجه شعار زن زندگی‌ازادی همینه!!! توحش، چاقوکشی و بی بندوباری…..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
همین طوری دست و رو نشسته با یقه یوری و موهای پریشون اومدی یه یه چیزی در کردی؟/
اگر آن خانمها از بستگان و یا آشنایان شهید بود و یا از ایشان کمک خواسته بود موضوع متفاوت است و الا دخالت چرا ؟ زمانی که نیروی انتظامی میفرماید در صورت روبرو شدن با دزد مقاومت نکنید چون سارقین احتمالا نئشه مواد هستند و عواقب وخیمی خواهد داشت در اینگونه مواقع هم بعید نیست آن جوانها مست و یا نئشه ووو باشند / پاسخ کمبود پرسنل نیروی انتظامی را نباید مردم بدهند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
آمریکا اگر دزد بیاد خونت حق داری بکشیش
اما در مدارس ما ودر خیابانها به بانوان اهانت میشه فقط به خاطر تعصبات یه عده
دورود بر شرفت مرد
آفرین بر تو
باز تیکه انداختن؟؟؟ آخه مگه اونی که مذهبی هست خوشتیپ نیست؟& !! بعد این که امثال عجمیان چه کردند؟؟؟
بی حجابی نتایج تلخی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بی حجابی برای تمام کشورهای دنیا مشکلی ندارد ولی برای ما تلخ میشه یا تلخ میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
میگم تو یکی برو دوغت رو بخور
دنبال مصادره کردن این فرد نباشید.این فرد دنبال امربه معروف نبوده وبه جهت دفاع از اون خانم ها کشته شده وضمنا همسرش گفته بسیجی هم نبوده
قانون که درست نباشه این جوری میشه بالفرض اگه اقای حمید رضا در مواجهه با این موضوع طرفهای خاطی رو میزد نه اینکه به قتل برسونه این دو نفر رو شاید میزد پای یکیشو میشکند ایا دولت همچنان از اقای حمید رضا دفاع میکرد ؟؟؟نه دیگه به قانون ما که مراجعه میکنی میگه اقا شما زدی مجرمی کاری هم نداره این دو نفر کی هستن یا چکار میکنند اگه از اقازاده ها نباشند حتما زندان و بعد دیه اونا رو میگرفتند
خداوند رحمتش فرماید و با محمد و آل محمد محشورش فرماید اما عنوان شهادت را بسیار دارید نازل و لوث می کنید حتی مزایای شهید به آنان بدهید اما عنوان شهید خیر و گرنه همه را باید شهید بدانید و این شهید سازی ها هیچ مشکل فرهنگی و سیاسی و ... را حل نخواهد کرد
رحمت خدا بر روان پاک و صادق او باد و
خدایی قبلا کشته یه نفرو نزاع دستمه جمعی باز ول بوده اومده یکی دیگه هم کشت اونم بازیکن تیم ملی هندبال! توبه گرگ مرگه باید همون اول اعدام میشدن اینا اعدام نشن باز ول میشن خیابون علاوه برمزاحمت یه قتله دیگه به عنوان یه شهروند تقاضا دارم عاجزانه هرچهارنفر اعدام شن در ملاعام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
نه به اعدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
قوانین مشکل دارند یا اعدام میکنند یا رضایت میگیرند آزاد می‌شوند بعد میان یک نفر دیگه میکشند اینهم از قوانین ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
چه مراسم اعدامی بشه
این همه نتیجه امر به معروف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اقا کدوم امر به معروف؟
یه تفکر خاصی میخواد هر اتفاق به ظاهر مثبت را مصادره کنه واسه خودش
خدا رحمت کنه اون مرحوم را .کار اخلاقی و انسانی انجام داد و قابل تقدیره اما اینکه می چسبونندش به بسیج و امر به معروف این دیگه خیلی ....
پس چرا محسن برهاني توييت زده بود طرف خودشو نفله كرده ؟ميشه دقيق توضيح بديد ماجرا را
باید دراولین فرصت اعدام بشن
بی فوت وقت
دانشگاه و چاقو.
سبزواری ها تسلیت بچه های اندیمشک رو پذیرا باشین.
فقط تو این دنیا ناموس ارزش دعوا و مردن و کشتن داره.
شهید هست ولی بسیجی نه. مادرش اینو گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بسیجی واقعی همت بود و باکری
آمر به معروف؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
کارش که امر به معروف بود
شما فکر کردی امر به معروف یعنی فقط حجابت رو رعایت کن

البته شایداگر یکی زودتر به این دخترها تذکر حجاب میداد و دخترها رعایت می کردند هم از آمار تجاوز کاسته می شد هم از قتل های اینچنینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
ارازل اوباش یکه تازی میکنند چون برخوردی باهاشون صورت نمیگیره تمام دنیا بی حجاب هستند
پلیس سبزوار وفرماندهیش داغونه ،همش آخردعوا میرسن،یا طرف کشته شده یا چاقوکشی شده و طرف داره جون میده تازه میرسن.درود .شهادت لیاقت اسم ایشون هست،خدا ورسولش ازاوراضین ،خلق الله هم همچنین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
پلیس و سیستم قضایی باید طوری عمل کنند که کسی جرات چاقو کشی نداشته باشه که حالا بخوان بموقع برسند یا نرسند
چیزی که نباید فراموش بشه اینه که رفتار هیچ یک از افراد حاضر در اون صحنه درگیری دفعه ای و لحظه ای نبوده:
نه اون دختر خانم که مورد تعرض قرار گرفته بی دلیل و بدون زمینه قبلی در اون جایگاه قرار گرفته و نه اون نوجوانان قاتل به یک باره قاتل شدن و نه شهید حمیدرضای عزیز و ماندگار ما به یکباره غیرتی شده و جوانمرد شده و تا پای جون جلو رفته ...
پوشش دختر خانم به یکدفعه و فقط اون شب بد نبوده و احتمالا اون شب تنها شبی نبوده که در اون تاریکی شب بیرون منزل تنها بوده و احتمالا اولین ارتباطش با یک پسر نامحرم نبوده...
اون دو نوجوان تاریک دل وفاقد ارزش انسانی هم مشخص شد که به یک باره و برای اولین بار نیست که خلاف میکنن و به جون مردم می افتن و ...
شهید حمیدرضای عزیز پر آوازه و ماندگار ما که نامش به وسعت تاریخ و جغرافیا اعتلا یافت هم قطعا به یکباره و ناگهانی حمیدرضای باغیرت و جوانمرد نشد و قطعا طی چهل سال مشق جوانمردی و پاکی کرده و اون شب درس انسانیت رو پس داده و به جاودانگی پیوسته...

اینها رو گفتم که بگم رفتارهای لحظه لحظه ی همه ماها قطعات پازلی از شخصیت نهایی ماهست که در یک زمانی و یک مکانی این پازل کامل میشه و این پازل کامل میتونه حمیدرضای عزیز باشه یا یک نوجوان سیه دل و بی ارزش...
مراقب خودمون باشیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
این اتفاق به همه یادآور شد که با ارازل اوباش برخورد لازم صورت نمیگیرد و جسور شدند فقط همین
مسلما اگر آن دو خانم دارای حجاب مناسبی بودند آن جوانان اقدام به مزاحمت برای آنان نمی کردند و این جنایت هولناک اتفاق نمی افتاد وقتی یک زن بی حجاب یا بد حجاب می‌شود در یک ذهن یک پسر یا مرد خصوصا مجرد این ذهنیت ایجاد می‌شود که او علامت می‌دهد ! . در حقیقت می‌توان گفت قاتلان واقعی این جوان همان دخترانی هستند که که با بد حجابشان یک خانواده نابود شد بنظر من باید تمامی فروشگاه‌ها مراکز خدماتی و ...... ورودی مکاتشان بنویسند ورود " قاتل و بی حجاب ممنوع "شاید رگ غیرتشان تکانی خورد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
اینجور حرف زدن خیلی مشکوک میزنه
این مرد بزرگوار ،سهید غیرت ، عزت ،مردانگی و شرف بوده ، و هست و اصلا حرف نداره ، فقط این شهید بزرگوار نیم ساعت به خاطر غیرت جنگیده ولی از پلیس خبری نیست و از دیگر مردم عبوری هیچ بخاری بلند نشد.
ولی جا داره که رسانه ها روی این موضوع کار کنن که قصاص خیلی وقتها لازم است

و خوبه قضات پرونده قاتلین عمد رو قبل از اینکه بدهند دست افراد خیر برای رضایت و سازش ، خود شخص قاتل رو بفرستند پیش روانشناس و روانپزشک تا میزان صحت و پشیمانی فرد سنجیده بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
این افراد برای جامعه خطرناک هستند یا اعدام یا حبس ابد
آقایان تابناک و سایر مسئولان اجتماعی

قطعا قدر دانی از چنین افرادی لازم و ضروری است اما دقت شود که روی دیگر سکه نشر این اخبار این است که در جامعه برای کمک به دیگران در چنین شرایطی ترس و رعب ایجادمیکند و کم کم افراد از ترس چنین مسايلی نسبت به اتفاقات مشابه بی تفاوت میشوند . همه میدانیم روزانه صد ها موزد رفع مزاحمت اتفاق میافتد و افرادی هم بدون هیچ مشکلی با ان برخورد میکنند ولی طبیعتا هیچ انعکاسی در اخبار نداشته و کسی هم خبر دار نمیشود . و مواردبسیار نادری منجر به این جنایت میشود اما با این نوع انتشار خبر هر کسی به خطرات این کار بیشتر توجه خواهد کرد نتیجه آن میشود که فردا روزی که ناموس من و شما مورد تعرض قرار بگیرد هیچکس جرات نمیکند نزدیک شود.
خود پلیس رسما اعلام کرده موقع خفت گیری و زورگیری که سلاح دارن اصلا مقاومت نکنین. جون از مال و اموال خیلی مهمتره. این مرحوم میتونست قبل از درگیری به پلیس زنگ بزنه یا با موبایل فیلمبرداری کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بحث ایجاد مزاحمت و آدم ربایی است تا پلیس بیاد کار از کار گذشته
روحش شاد و یادش گرامی . متآسفانه عده ای به خودشان جرات می دهند در روز روشن بازور دختر مردم را سوارماشین کنند و ببرند
اين دو جاني وحشي بايد اعدام شوند و اون يكي كه كمك شان بود به حبس ابد محكوم بشه واقعا دردناكه اين چ جامعه كثيفي داريم دختر مردم امنيت نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
فقط اعدام امنیت جامعه را تضمین میکند
بچه مذهبی ها درگیر تذکر حجاب هستند.
تکلیف ان دودختر چه میشود ک شریک درقتل. این شهید هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
مگه دخترا گفتن چاقوکشی کن
فقط اعدام برای این چاقوکش ها
منصفانه نگاه کنید! کدام جریان از لحظه اول، بدون محاسبات کاذب سیاسی، ارزش اقدام غیرتمندانه حمیدرضا الداغی را فهمید و کارش را ستود؟

کاش اندک جماعتی که انگ مصادره می‌زنند، عینکشان را عوض کنند، و شهیدی که حالا مظهر اتحاد ملت شده را تجلیل کنند و در زمین دوقطبی‌سازهای بی‌وطن بازی نکنند
من اهل آذربایجان و ارومیه هستم و ای کاش می توانستم در تشیع جنازه این عزیز از دست رفته شرکت کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
درود بر شما
کنش وزیر علوم به یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها
وزیر علوم با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای در راستای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نداریم، گفت: تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است بر این اساس یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.
کد خبر:۱۱۷۳۶۴۵تاریخ انتشار:۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴03 May 2023
واکنش وزیر علوم به یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها
به گزارش «تابناک»،دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب در واکنش به خبر برنامه وزارت علوم برای یکسان سازی پوشش در بین کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان کشور اظهار کرد: این خبر درست نیست و ما هیچ برنامه ای در یکسان سازی پوشش در محیط آموزش عالی نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: خداوند رنگ‌ها، نژادها، قومیت‌ها و زبان‌های مختلف را خلق کرده و یکسان سازی در راستای خلقت خداوند هم وجود ندارد. بر این اساس ما نیز طرحی برای یکسان سازی پوشش در دانشگاه‌ها نخواهیم داشت.

وزیر علوم تاکید کرد: ممکن است دانشگاه ها در راستای حجاب برنامه هایی داشته باشند ولی ما در وزارت علوم بر این باور هستیم تمام زیبایی خلقت به تنوع آن است و یکسان سازی مغایر این تنوع می‌باشد.
حالا کسی هست این قوه قضائیه را استیضاح کنه که چرا در کمتر از یکسال یک قاتل را از زندان ازاد کرده تا قتل دیگر انجام بده. چرا مردم باید کتک عملکرد نا مطلوب دادگستری را بخوره ؟ همه خاموشند. نمایندگان خاموشند. از چی می ترسند
من معلم هستم ولی روز معلم امسال حمید رضا معلم من شد و به من درس شجاعت داد.همواره راهت ادامه دارد شهید
این تیتر بچه خوشتیپ دانشگاه خیلی لوس و بی معنی است
در مشهد از این شهید بزرگوار پوسترهای بزرگ نصب شده است که تصویر جوانی حدود ۱۸ ساله است ،حال اینکه ایشان ۴۵ سال سن داشت.
حالا مگه اون دو تا پسر داشتند چیکار می کردند ؟ به نظرم بهترین کار تماس با پلیس بود . ما نباید به هر عنوانی با دیگران درگیر شویم . افرادی که تعادل روانی ندارند زیاد هستند . متاسفانه نیروهای انتظامی را از کار اصلی خود که حفظ امنیت جامعه است دور کردیم .
بی پناهی نوجوان و جوانی که والدینش کم کاری کردند و جانی و اراذل شد

و نفرین به آنها که جامعه را به سمت ازدواج سخت پیش بردند.
مگر تا قبل از انقلاب 57 کسی از عنوان شهید استفاده میکرد ؟ کسی که در راه اهداف والای انسانی، میهن،ناموس و....کشته میشد فداکار واز جانگذشته نامیده میشد .مگر کشته شدگان مشروط نظیر ستار خان و باقر خان سردار ملی نامیده نشدن؟ مگر
سلام و وقت بخیر

من ی سبزواری هستم بسیار غم بزرگی هست حتی اگر ایشون از شهر دیگری می بودند بازهم غمش بسیار سنگین و سخت هست
از روزی که خبرشهادتش رو شنیدم از لحاظ روحی بهم ریختم مثل زمانی که روح الله عجمیان و آرمان علی وردی و شهدای شاهچراغ و شهادت محمد محمدی و علی خلیلی و هزاران شهید دیگر شهید شدند
به هر حال ما داغ دار شدیم هر کسی میخواد مسخره توهین کنه مطمنا باید در روز قیامت پاسخگو باشه

امیدوارم دیگه چنین اتفاقی هیچ کجای دنیا نیفته.
از دختر خانم ها و خانم ها خواهشمندم برای حفظ امنیت روانی جامعه کمی تعقل کنند

شهادت حمید رضا الداغی مثل شهادت محسن حججی حجت رو برهمه تمام کرد
خون شهید جریان سازه.
نتیجه ی بی حجابی و بی تفاوتی به بانکداری ربوی و دیگر مشکلات جامعه بسیار سنگینه.
به هر حال اگر نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشیم گریبان ما رو خواهد گرفت
بی حجابی نتیجه ی ربای بانک هاست و سیستم ناعادنه حقوق و دستمزد و درآمد های حرامه و ....
لعنت به بانکداری ربوی و درآمدهای حرام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست