بازدید 2148
۱

ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها آغاز شد

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها خبر داد و گفت: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیز به طور کامل به صورت الکترونیک و بعد از ثبت نمرات دانش‌آموزان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ 02 May 2023

به گزارش «تابناک»، مجتبی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به وعده سرپرست وزارت آموزش و پرورش در روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه به استان‌ها ابلاغ شد اظهار کرد: تمام تلاش ما این بوده است که با توجه به هماهنگی‌هایی که در سطوح مختلف اتفاق می‌افتد و به ویژه با توجه به فراگیری که امر ثبت‌نام دانش‌آموزان دارد امسال شاهد شکلی از اجرای دستورالعمل باشیم که شرایط را برای والدین سهل‌تر کند.

وی افزود: ثبت‌نام میان‌پایه‌ها به طور کامل به صورت الکترونیک و بعد از ثبت نمرات دانش‌آموزان انجام می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با اشاره به ثبت‌نام پایه‌ اول ابتدایی گفت: امسال سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از بهمن ماه سال گذشته شروع شد و خیلی جلو هستیم. باتوجه به اینکه ثبت‌نام کلاس‌ اولی‌ها منوط به انجام سنجش سلامت بود و تا به امروز نزدیک به ۶۰ درصد دانش‌آموزان سنجش را انجام داده‌اند، ثبت‌نام پایه اول هم از روز شنبه این هفته آغاز شده و فعالیت‌های ساماندهی نیز به تناسب در حال شکل‌گیری است.

هاشمی افزود: امیدواریم امسال بتوانیم به شکل بهتری به مردم خدمت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برادر سنجش اعلام شده، خیلی وقت هم هست انجام شده ولی نتیجه اش را اعلام نکرده اید که بتوان ثبت نام کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل