بازدید 3488
۸

دستگیری اتباع غیرمجاز در مرزهای سیستان‌وبلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از دستگیری ۶۸۱ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در مرز ایران و پاکستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 02 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسینعلی فراهی اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان حین پایش منطقه موفق شدند ۶۸۱ نفر اتباع خارجی غیرمجاز را که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشورمان باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد و پس از تحویل به مراجع ذیصلاح، از کشور طرد خواهند شد.

فرمانده هنگ مرزی سراوان خاطرنشان کرد: مرزبانی برابر قانون مقابله با تردد و اقامت غیرقانونی اتباع بیگانه غیرمجاز در سیستان و بلوچستان را به صورت جدی در دستورکار دارد تا اثرات سو و معضلات اجتماعی این پدیده بویژه بزهکاری‌های مربوطه را مدیریت کند.

گفتنی است، سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان و موقعیت خاص جغرافیایی همواره دست خوش ورود و خروج اتباع بیگانه غیرمجاز و قاچاق انسان است.
خروج و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز و بکارنگرفتن آنان توسط کارفرمایان، محافظت و تسلط بر مبادی ورودی کشور و جلوگیری از ورود این افراد به داخل استان، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان مستعد و توانمند استان را فراهم می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
تو رو خدا جلوی این افغانیها رو بگیرید تهران شده شعبه 2 کابل
حیلی کار خوبی است دستتان درد نکند مردم هم تایید می کنند اینقدر کشور نباید مانند کاموسرا هرکس خواست بیاید و هرکس خواست برود ورود افراد غیر مجاز را پای حساب ضعف امنیتی قرار داده می شود
اخراج همه افغان ها یک مطالبه ی عمومی است
در چند دهه گذشته یک جریان خائن در کشور با برنامه های موزیانه خود رشد جمعیت رسمی و بومی کشور را کاهش داده و به موازات آن ورود افراد بی هویتی که سوابق جرم و جنایت داشتند را به کشور آسان کرد.
ایران پر افغانی شده، جای کارگران ایرانیو گرفتند کارگرای ما بیکار شدند، تهران هر مغازه ای میری چندتا کارگر افغانی داره . غیرمجاز اومدن ایرانو به نابودی دارن میکشونن طلبکار هم هستن،
دمشون گرم بایدهمشونوبگیرندبندازن بیرون
در مملکت ظرفیت کافی شغلی ، بهداشتی ، عمرانی ، طبیعی و زیر ساختی برای ایرانیان و صاحبان این آب و خاک وجود ندارد که ما پذیرای ۱۰ میلیون افغانی هم باشیم.
شما رو به خدا تا این معضل هم مثل بقیه معضلاتی که میشد از آنها پیشگیری کرد بسیار بسیار پر هزینه تر نشده جدی بگیرید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل