بازدید 5607

خبر خوش رئیس‌جمهور برای فرهنگیان در آستانه روز معلم

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: بخشی از معوقات معلمان به همراه هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 01 May 2023

به گزارش «تاباک» به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رضا مراد صحرایی با حضور در محل ستاد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با تعدادی از معلمان، از رویداد‌های خوش و مهم به مناسبت هفته معلم برای فرهنگیان خبر داد و با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم بر ارج نهادن به مقام معلم، گفت: به منظور تحقق این مهم، بخشی از معوقات معلمان در حوزه‌های مختلف به همراه هدیه‌ای از طرف ریاست جمهوری در هفته معلم برای فرهنگیان واریز خواهد شد.

صحرایی در پاسخ به سؤالات معلمان پیرامون مسائل مرتبط با رتبه‌بندی و اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در این خصوص، افزود: کاستی و نقص‌های هر فرآیندی پس از اجراشدن، آشکار خواهد شد؛ بنابراین باید با کمک هم مشکلات پیش‌آمده را حل کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه نباید شان و منزلت معلمان با رتبه‌بندی سنجیده شود، گفت: منزلت همه معلمان از نگاه آموزش‌وپرورش، به تعبیر مقام معظم رهبری؛ افسران سپاه پیشرفت و شغل انبیا گونه آنان است.

در این نشست سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش ضمن دریافت و بررسی درخواست‌های واصله به دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به‌صورت برخط پیرامون مطالبات با مسئولان مربوطه  گفت وگو کرد.

بررسی مشکلات رتبه‌بندی، بیمه تکمیلی معلمان مهر آفرین، تبدیل وضعیت معلمان قرآنی و... از جمله موارد مطرح شده در تماس‌های تلفنی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش با معلمان بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۱
چه قدر حقارت و منت بر معلم تحمیل می کنید حق و حقوق واقعی معلم را بدهید و جایگاه و حرمت شان انبیایی معلم را حفظ کنید . هدیه پیشکشتان آن هم از جیب ملت ......
فکر کنم 5 کیلو سیب زمینی میخاد بده
جالبه، رئیس جمهور از جیب مردم به معلمان بنده خدا که مطالبات و حقوق حقه شان از طرف دولت بموقع تامین نشده، هدیه دریافت می کنند!!!
بعد اسمش میشه خبر خوش به معلمان.
حالا مبلغش را بعدا اعلام می کنند و مطمئنیم که این منت بزرگ نهایتا به اندازه تامین چند کیلو مرغ هم نیست...
این هست دولت گداپروز انقلابی...
فقط بلدن معلمها رو تحقیر کنن
حقوق شوار شهر دیدم دیروز حقوق یک ماهش اندازه 8 ماه من بود اینقدر بند توش داشت ادم حندش می گرفت تمام کارمندان فوق العاده ویژه 50 درصد دادید به معلم می دادید ما هم سوار همین کشتی هستیم
هم کمن و هم کیفن از آقای رییس جمهور محترم تشکر می کنیم
با این گرانی و قیمتها که ساخته شده کسی دیگه خوشحال نمیشه
توانایی ندارید حق و حقوق معلم را بدهید بعد دم از پاداش می زنید
پاداش بازنشستگان رابدین.ماشین قسطی به بازنشستگان هم بدین.هدیه نخواستیم
به داد کارمندان آموزش عالی و دانشگاه ها برسید که حتی افزایش 50 درصد فوق العاده ویژه را که پارسال تصویب شده به این کارمندان نداده اند؟
اقای معلم ناشکر نباش . کاش سر ما کارمندان هم منت میذاشتن یک کمک هزینه میدادن / نصف سال تعطیل رتبه بندی و..... شما معلم ها اگه کارمند تعاون کار و یا جهاد بودید . وزارتخانه رو اتش می دادید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار