بازدید 8938
مدیرکل آموزش و پرورش البرز مطرح کرد

صدور حکم جلب فردی که با قمه وارد مدرسه شد

حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود، ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 30 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به حضور فردی با قمه در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج گفت: حکم جلب این فرد که طبق شنیده‌ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

علی حجرگشت در نشست خبری روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت با توضیح در خصوص انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد (قمه) در مدرسه‌ای در کمالشهر کرج، اظهار کرد: این اتفاق حدود ۱۰ روز پیش افتاده بود، ولی به تازگی فیلم آن منتشر شده است.

وی ادامه داد: ما منکر نواقص موجود در مدارس نیستیم و پذیرای انتقادات منطقی هستیم، ولی هیچ کس حق ندارد به شان معلم توهین و با قلدری فضای آموزش دانش آموزان را ملتهب کند.

وی توضیح داد: این فرد با ادعای رفتار بد معلم با فرزندش اقدام به این کار کرده که به هیچ وجه توجیهی ندارد و قطعا با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: حکم جلب این فرد که طبق شنیده‌ها متواری است، صادر شده و قطعا برخورد قانونی شدیدی در انتظار او خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت مدارس دو شیفته گفت: در حال حاضر تقریبا تمامی مدارس فردیس، ناحیه ۴، ماهدشت و محمد شهر و بخش زیادی از مدارس منطقه ۳ دو شیفته هستند.

وی ادامه داد: در مدارس هشتگرد و چهارباغ هم با همین مشکل مواجه هستیم و تنها شهرستانی که مدارس دوشیفته ندارد طالقان است.

حجر گشت همچنین به آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل هم اشاره کرد و افزود: مرجع آموزش و پرورش برای شناسایی این دانش آموزان اطلاعات ثبت احوال است که بر اساس تعداد متولدین سال‌های قبل محاسبه می‌شود، ولی نباید فراموش کنیم که البرز مهاجرپذیرترین استان کشور و هر ساله پذیرای تعداد جمعیت زیادی است که بومی این استان نیستند به همین دلیل نمی‌توان آمار قطعی در این خصوص ارائه داد.

وی ابراز کرد: با این حال تا کنون ۳۸۰۰ کودک بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شده که با تلاش همکاران حدود ۸۰ درصد آن‌ها به مدرسه بازگشته‌اند.

این مسئول درخصوص وضعیت دانش آموزان تبعه هم توضیح داد: در حال حاضر ۳۷ هزار دانش آموز تبعه در مدارس استان در حال تحصیل هستند که بخشی از آن‌ها دارای مجوز‌های اقامتی لازم و برخی فاقد آن هستند.

وی تاکید کرد: بیشتر تراکم این دانش آموزان در چهارباغ و هشتگرد است و همین باعث شده تعداد دانش آموزان کلاس‌ها بالاتر از حد استاندارد باشد.

وی گفت: از این دانش آموزان مثل دانش آموزان ایرانی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ کودکی نباید از تحصیل جا بماند، طی سال‌های گذشته روند ثبت نام آن‌ها تسهیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۵
خاک بر سر کسی که به واسطه هیکل بزرگش به جای کمک به مردم ، راه زورگویی رو پیش بگیره
حکم این فرد باید محاربه باشد.
واقعا باید اشد مجازات عادلانه و بازدارنده را اعمال کنید .. وحشیه
آرزوی من این است که روزی مسولین این مملکت پای میز محاکمه آورده شوند و از آنها سوال شود به چه دلیل در حالیکه فضای آموزشی برای دانش آموزان ایرانی مکفی نبود و با مشقت مدارسشان دو نوبتی شده بود و پول برای پرداخت معلمان نداشتید 650000 هزار دانش آموز تبعه افغانستان آوردید و تازه هیچ پولی از آنها نمیگیرید و پز هم میدهید که بعضی از آنها به طور غیر قانونی وارد مملکت شده اند .
معلم بیچاره که هم باید پیش زن و بچه اش شرمنده باشه و هم باید از این اراذل و اوباش کتک بخوره
کاش بعضیها به جای آنکه هیکلشان رابزرگ کنند مغزشان رابزرگ میکردند اینهااثرات زن زندگی آزادی است
باید دارش بزنی
بالون قیافه بد ترکیب و زشتش
این زشت های بد غواره را باید در طویله های و استطبل های مخصوص و ایمن نگهداری کنید تا انسان ها از خسارتشان در امان باشند
قدرت نمایی باهیکل واقعا متاسفم یه نخود عقل تو کل این هیکل نیست هرچیزی راهی داره از راهش باید وارد شد زورت زیاده برو باهم هیکل خودت تو رینگ ورزشی هیکلت نشون بده نه باقیمه راه بیافتی و وحشت حیف اون نون که اون خرج هیکلش کرده
این ارازل اوباش با هيکل قول بیابانی خود هنوز چاقو هم بدست گرفته وارد مدرسه شده با چاقو جنایت کند یکی نیست به این قول بیابانی بگوید شما بی هرکسی یک مشت بزنی طرف از جایش بلند نمیشود
از همه فرهنگیان ایران بخواید برن در خونه اش البته همراه با وزیر محترم
برن و از دانش اموز و اولیای اون عذرخواهی کنن.
وقتی آموزش و پرورش، دولت و مجلس شان معلم میارن پایین نتیجه جز این نیست
اون مرحوم تختی بود که از هیکل بزرگش برای کمک به ملت استفاده میکرد
وای بر شما و ما
اعدام
رای چی باید به عنوان محاربه ماه شود اینقدر حکم محاربه دا ه شده آیا بهتر شده یا بدتر ببینید چرا چنین کرده چرا به دردش توجه نشده با او امان دهید که هیچ کاری با تو نداریم و با کسی که سبب شده شما چنین کنی برخورد می‌شود اون موقع دیگری هم که می خواهد قمه بکشد نمی کشد و می داند که حرفش را گوش می کنند و به خواسته اش رسیدگی می‌شود من فردی محترم و موجه و جانباز می شناسم که به او ظلم شده در همین رابطه ما داریم همه را بد می کنیم چون به حرف ها و درد ها و خواسته ها گوش داده نمی شود گاهی خلاف قانون و گاهی هم با توسل به قانون خشک و یکسو نگری چون فلان مسئول می خواهد نکنید اینکا ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار